در عرض 4 روز و 4 ساعت زندگی تان را "زیر و رو "کنید!

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند که افراد با یک "برنامه ریزی صحیح" و منظم می توانند در عرض 4 ساعت زندگیشان را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دائم با خودمان فکر می‌کنیم چرا بعضی‌ها توی زندگی‌شان همیشه "موفق" هستند و ما نیستیم؟! چرا بعضی آدم‌ها به هر چیزی که می‌خواهند می‌رسند؟

برنامه‌ریزی کمک می‌کند که هر کاری را به موقع و سر زمان خودش انجام دهید کارهای‌تان منظم‌تر می‌شود و هیچ وقت با کمبود وقت مواجه نمی شوید. وقتی شما در زندگی‌تان برنامه‌ریزی داشته باشید با هر اتفاق جدید و غیر منتظره‌ای به هم نمی‌ریزید و زود کنترل زندگی‌تان را از دست نمی‌دهید.

گفتنی است،اگر در روز 4 ساعت از وقتتان را تنها به خودتان اختصاص دهید پس از 4 روز خواهید دید که چقدر برای حس وجودی خود ارزش قائل هستید و "اعتماد به نفس" خود را افزایش خواهید داد و متوجه می شوید که شیوه زندگی کردن تان به طور کلی تغییر خواهد کرد.

مطالعات همچنین نشان می دهند،اگر قصد دارید "عمر طولانی تری" داشته باشید باید برای زندگی خود یک برنامه ریزی صحیح و منظمی داشته باشید و حداقل 4 ساعت از روز خود را به "ورزش" و "کتاب خواندن" و "پرورش قدرت ذهنی" خود اختصاص دهید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور نت
۱۰:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
با عرض سلام و خدا قوت به شما زحمت کشان عزیز و محترم.
اگه امکانش هست یک کتاب آموزش کامل یوگا و هیپنوتیزم به صورت PDF در سایت قرار دهید اگه امکانش هست به ایمیلم بفرستید.
باتشکر صادق
آخرین اخبار