سفر لاریجانی به چین:/4

رئیس مجلس دفتر یابود دانشگاه مطالعات زبان خارجی پکن را امضا کرد/"برای دانشجویان و اساتید آرزوی موفقیت می کنم"

علی لاریجانی برای سخنرانی در دانشگاه مطالعات زبانهای خارجی پکن وارد این دانشگاه شد و مورد استقبال رئیس این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به چین؛ علی لاریجانی برای سخنرانی در دانشگاه مطالعات زبانهای خارجی پکن وارد این دانشگاه شد و مورد استقبال رئیس این دانشگاه قرار گرفت.
 
رئیس مجلس ضمن امضای دفتر یادبود این دانشگاه در آن نوشت؛ از اینکه از این دانشگاه بازدید کردم خیلی خوشحالم. "برای دانشجویان و اساتید آن آرزوی موفقیت می کنم".

رئیس دانشگاه مطالعات زبانهای خارجی نیز با اشاره به تاسیس گروه زبان فارسی در این دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه پکن آماده است تا با حمایت های شما و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی این رشته را تا حد امکان گسترش دهد.

دکتر لاریجانی نیز خاطرنشان کرد: در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان زبان چینی علی رغم سخت بودن این زبان مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه مطالعات زبانهای خارجی در واکنش به این اظهارنظر رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خشنودی از تدریس زبان چینی در تهران گفت: ما حاضریم دانشجویان زبان چینی این دانشگاه تهران را حتی به مدت یکسال در چین آموزش دهیم.

شایان ذکر است؛ دکتر لاریجانی همچنین با حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه تا دقایقی دیگر سخنرانی خود را ایراد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، شورا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار