طراح گريم "بچه هاي نسبتا بد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،

سعي بر حفظ راکوردها داشتيم/ در دانشگاه "سيروس مقدم" همه با آرامش کار مي کنيم

"سيروس مقدم" به عنوان يک دانشگاه کامل افراد را دعوت به يادگيري و همکاري در کنار آرامش مي کند.

"زهره سيه پوش" طراح گريم مجموعه "بچه هاي نسبتا بد" با اشاره به گريم طبيعي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم گريم بايد به حال و هواي طبيعت و زندگي آدمها نزديک باشد و اين امر با آرايش کردن متفاوت است.

وي در خصوص گريم حرفه اي و کامل تصريح کرد: دريک گريم کامل و حرفه اي بايد همه چيز طبيعي باشد و به متن و جنس بازي بازيگران نزديک شود.

"سيه پوش" با اشاره به سينا پس اول کار، اظهار داشت: براي طراحي گريم "بچه هاي نسبتا بد" سينا پس اوليه آماده بود و من از آن با خبر بودم ولي فيلمنامه به روز به نگارش در مي آمد.

طراحي گريم "بچه هاي نسبتا بد" افزود: با آماده شدن حدود 5 قسمت از سريال "بچه هاي نسبتا بد" فيلمنامه را هم مطالعه کردم و بعد تست کار آغاز شد.

"سيه پوش" با اشاره به اين مطلب که اين چهار جوان به ذات افراد بدي نيستند، گفت: با توجه به شخصيت اين چهار جوان در سريال "بچه هاي نسبتا بد" من سعي کردم که طراحي گريم هم بتواند شخصيت آنان را به تصوير کشد و اميدوارم موفق دوم شده باشم.

وي با اشاره به کار با "سيروس مقدم" ابراز داشت: حدود هشت سال پيش مجري گريم "پرواز در حباب" " سيروس مقدم" بودم و مفتخرم که در اين سريان دوم به عنوان طراح گريم در خدمت وي بودم.

"سيه پوش" ادامه داد: معتقدم "سيروس مقدم" دانشگاهي است که همه افراد در کنار وي بدون استرس مي آموزند و از تجربيات اين کارگردان زبده کشورمان به خوبي بهره مند مي شوند.

***فشار کار زياد بود

طراح گريم اين سريال مناسبتي تصريح کرد: "بچه هاي نسبتا بد" قرار بود به ماه رمضان برسد و کار به طور تقريبي براي روي آنتن رفتن مشکلي نداشت ولي کار "دودکش" "لطيفي" به نمايش درآمد.
"سيه پوش" اظهار داشت: با وجود تلاش هاي بسيار و رسيدن کار به ماه رمضان به دو گروه تقسيم شديم تا راکوردها را حفظ کنيم و خوشبختانه تيم به خوبي با يکديگر همکاري کردند.

وي با اشاره به همکاري تيم بازيگران با خود، گفت: خوشبختانه همه بازيگران به خوبي با من همکاري کردند و در طراحي گريم آنها با هيچگونه مشکلي موجه نشدم.

انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.