بجنورد/

آمادگی راهداران خراسان شمالی برای شروع زمستان

عملیات راهداری زمستانی خراسان شمالی با سرد شدن هوا و ریزش اولین برف زمستانی آغاز و تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، بدیعی مقدم صبح امروز در جلسه بررسی و رفع مشکلات راهداری زمستانی اداره کل راه و شهرسازی استان از آمادگی کامل راهداران خراسان شمالی برای شروع زمستان خبرداد وافزود: در اجرای این عملیات از ماشین آلات سنگین راهداری شامل بولدزر، لودر، گریدر، برف خور، برف روب و نمک پاش استفاده می شود.

وی با خطاب به روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان گفت: ادارات راه وشهرسازی تلاش کنند هرچه زودتر با اجرای طرح های ناتمام در برخی مناطق نظیر روکش آسفالت، نصب علائم، خط کشی شرایط مناسبی را در زمستان برای جاده های پردد ایجاد تا هیچ راننده و مسافری در طول زمستان دچار مشکل نشود.

بدیعی مقدم ، حفاظت از اراضی، آماده به کار بودن و تجهیز ماشین آلات، آمادگی تمامی ادارات جهت انجام به موقع عملیات راهداری به ویژه راهداری زمستانی، لکه گیری محورها، توجه به جلوگیری و برخورد با ریختن نخاله و زباله در حریم و حاشیه راهها، شست و شوی علائم، تجهیز و نظافت نمازخانه ها برای استفاده مسافران، استفاده از لباس راهداری و مستندسازی اقدامات و... از مهمترین مواردی بود که در این جلسه عنوان کرد.

همچنین در این جلسه روسای ادارات شهرستانها با ارائه گزارش عملکرد حوزه، مشکلات و موانع حوزه کاری و پیشنهادات خود را به منظور عملیاتی شدن هرچه بهتر راهداری زمستانی در جاده ها را مطرح کردند ./س

برچسب ها: زمستان ، راه ، راهدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.