قم/ بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم؛

استکبار بداند ایران با خون فرزندان خود در میدان جهاد سربلند است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است: مناسبت‌های پرافتخار دفاع مقدس تداعی کننده سال‌های حماسه و ایثار و دلاوری ملت ایران است که از آغاز تا پایان شاهد شکوفایی تازه گل‌هایی از دانش‌آموزان بسیجی بود. بزرگمردان نوجوانی که در سبزترین فصل‌های حیات پربرکتشان، شکفتن غنچه‌های جوانمردی، ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند و در لحظه لحظه‌های عرصه نبرد، جلوه‌های تابناک تاریخ عشق و معرفت را تجلی بخشیدند و گوهر شهادت را از گنجینه دل‌هایی که از موهبت الهی نورانی گشته بود به دست آوردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هشتم آبان‌ماه، سالروز شهادت نوجوان دلاور بسیجی، شهید محمدحسین فهمیده نمونه‌ای از هزاران نوجوان و جوان بسیجی است که در دوران دفاع مقدس از مدارس به سوی جبهه‌ها شتافتند تا ایمان و شجاعت فرزندان روح‌الله را به منصه ظهور برسانند و بیعتی پایان‌ناپذیر با امام و انقلاب، امنیت و آرامش ایران اسلامی را بیمه کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امسال نیز با فرارسیدن سالروز شهادت این اسوه ایمان و ایثار و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی بار دیگر نوبت درخشش اراده آینده‌سازان انقلاب اسلامی فرا رسیده و قلب‌های روشن و پاک میلیون‌ها دانش‌آموز بسیجی همچنان لبریز عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل است.

در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که دانش‌آموزان بسیجی همواره با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای ایجاد سلطه بر ملت بزرگ و سرافراز ایران را محکوم به شکست می‌سازند و این استکبار جهانی و دنیای غرب است که باید بفهمد ملتی که در سخت‌ترین شرایط با تقدیم خالصانه خون بهترین فرزندان خود، سربلند از میدان جهاد و مبارزه بیرون آمده‌اند به یقین در مقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه‌های تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرو نخواهند آورد و همواره از ایران اسلامی و نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان منطقه بر عهده گرفته است، دفاع خواهند کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن، به ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز، هفته بسیج دانش‌آموزی را به آینده‌سازان میهن اسلامی به خصوص دانش‌آموزان عزیز استان قم و فرهنگیان ارجمند تبریک گفته و از خداوند منان توفیق روزافزون دانش‌آموزان ایران اسلامی در راه پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور را خواهان بوده و امید است در تمام صحنه‌های علمی، نوآوری، سازندگی و دفاع از اسلام انقلاب، اراده تاثیرگذار خود را نشان بدهند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رجاء واثق داریم که با تاسی از سیره عملی شهدا تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌‌ای، آینده‌سازان نظام اسلامی در راه فتح قله‌های علم و سرافرازی ملت ایران، سربلند خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.