محسن افشاني به خاطر "لغزش" در محرم "تاوان"‌ مي‌دهد

"محسن افشاني" با فيلم‌هاي تلويزيوني چون "لغزش" و "تاوان" به کارگرداني "سيامک خواجه‌وند" و تهيه‌کنندگي "داريوش بابائيان" در ايام محرم ميهمان خانه‌هاي مردم مي‌شود.

"محسن افشاني" بازيگر  فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در فيلم تلويزيوني "لغزش" که هم اکنون در حال تصويربرداري است با بازيگراني چون "حسن جوهرچي"، "سارا خوئيني ها"، "کيميا بابائيان" هم‌بازي هستم.
 
وي بيان کرد: تدوين همزمان اين پروژه توسط حامد رضي انجام مي گيرد و تصوير برداري اين پروژه در تهران توسط دوربين "امير معقولي" به ثبت مي رسد.
 
وي بيان کرد: تله فيلم "لغزش" با موضوع درام اجتماعي تصوير گر بحران زندگي يکسري از بچه هايي است که دوستان بزرگ تر از سن خود دارند و تصوير برداري آن هفته آينده در تهران به پايان مي رسد.
 
وي در مورد عوامل اين پروژه افزود: "امير معقولي" مدير تصويربرداري "عليرضا افخمي" مدير صدابرداري،‌ "اسماعيل کردي" مدير توليد، "فهيمه ساعي" مجري طرح، "حامد رضي" تدوين اين پروژه را بر عهده دارند.
 
"افشاني" در خصوص ديگر تله فيلم مناسبتي محرم افزود: در تله فيلم "تاوان" به کارگرداني "سيامک خواجه‌وند" و تهيه کنندگي "داريوش بابائيان" در کنار هنرمنداني چون "اميرمحمد زند"، "زهره حميدي"،‌ "مريم امير جلالي"، "عزت‌الله رمضاني‌فر"، "ناصر سهرابي" و "محمد متين‌اوجاني" به ايفاي نقش مي پردازم.

بازيگر سريال "ترانه مادري" و "ساختمان 85" در ادامه گفت: در اين پروژه تلويزيوني "امير محمد زند" نقش برادرم و "محمد متين اوجاني" نقش يکي از دوستانم را در اين فيلم تلويزيوني بر عهده دارند.
 
وي افزود: تله فيلم "تاوان" اتفاقات و دردسرهاي 2 خانواده را به تصوير مي کشد.

انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار