دین محمدی: بازی فرهاد مجیدی فقط در خودش دیده می شد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازی فرهاد مجیدی فقط در خودش دیده می شد از رفتنش بسیار ناراحت شدم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: فرهاد از دوستان قدیمی و خوب من هست ما در فوتبال با هم، هم دوره بودیم.

من از این اتفاق بسیار ناراحت شدم و از نظر من خداحافظی فرهاد از فوتبال کمی زود اتفاق افتاد. چون بازی های فرهاد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و بازی او فقط در خود فرهاد دیده می شد و جزء کسانی بود که در زمین برای برد بسیار تلاش می کرد و زحمت می کشید. به هر حال این نظرسنجی خود فرهاد مجیدی که به این زودی خداحافظی کند و تا جایی که من خبر دارم تصمیم داشت تا از این به بعد تمام تمرکزش را روی مربیگری بگذارد. در هر صورت امیدوار هستیم تا فرهاد مجیدی در هر سمتی که قرار می گیرد مانند همیشه بدرخشد.

وی همچنین در خصوص تیم استقلال و نحوه ی عملکرد این تیم در مقابل مس تصریح کرد: فشردگی بازی ها آبی پوشان ما را خسته کرده است. در بازی دیشب هم مس به علت قرار گیری در مقابل تیم استقلال با انگیزه ای بالا وارد شد و تمام تلاش را برای کسب امتیاز کرد به همین دلیل بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

دین محمدی در ادامه در خصوص قرار گرفتن استقلال در رده ی ششم جدول افزود: شک نکنید که می توانند به رده های بالاتر صعود کنند.

استقلال تیمی است که از بازیکنان ماهر و قدرتمندی برخوردار است و بازیکن ها با ریکاوری خوب به بازی ها ادامه خواهند داد  و باقی بازی ها را سرحال و بدن آماده انجام خواهند داد.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار