عرب: مجیدی قصد دارد که در کسوت مربیگری به استقلال کمک کند/یک بازی خداحافظی در شان مجیدی در نظر می گیریم

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال گفت: مجیدی قبل از بازی با فولاد خوزستان خداحافظی اش را مطرح کرد این کار را پس از بازی با مس کرمان عملی کرد.

امیرعرب معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فرهاد مجیدی چند روز قبل موضوع خداحافظی اش را با امیر قلعه نويی در میان گذاشت بعد از مطرح کردن این موضوع قلعه نويی هم به مجیدی بیان کرد که خداحافظی اش را به بعد از بازی با تراکتورسازی موکول کند.  
 
عرب در ادامه اظهار داشت: قلعه نويی به مجیدی در جلسه ای عنوان کرد که این بازیکن برای بازی در خارج از خانه همراه تیم نیاید اما در بازیهای داخل خانه و در ورزشگاه آزادی به تیم استقلال کمک کند اما مجیدی پیشنهاد قلعه نويی را قبول نکرد و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.  
 
وی بیان کرد: مجیدی در فصل قبل از بازی با مس کرمان بیان کرد که قصد دارد در اوج خداحافظی کند و تلاشهای ما برای منصرف کردن مجیدی از خداحافظی به جایی نرسید.  
 
عرب عنوان کرد: خداحافظی از دنیای فوتبال برای هر بازیکنی اتفاق می افتد و مجیدی هم از این امر مستثنی نیست به هر حال این بازیکن می توانست به استقلال در شرایط بحرانی کمک کند.  
 
وی درباره ناراحتی فتح اله زاده نسبت به خداحافظی مجیدی بیان کرد: فتح اله زاده در جلسه ای با مجیدی سعی کرد که این بازیکن را از خداحافظی منصرف کند اما مجیدی اصرار داشت که بهتر است در اوج خداحافظی کند واین کار را هم کرد.  
 
معاون اجرایی باشگاه استقلال تصریح کرد: به هر حال تلاش ما برای خداحافظی مجیدی بعد از بازی برگشت مقابل تراکتورسازی به نتیجه ای نرسید و هم چنین مجیدی قبول نکرد که بازی خداحافظی اش از دنیای فوتبال مقابل یکی از تیم های مطرح ایتالیا یا آلمان باشد.  
 
وی بیان کرد: خداحافظی مجیدی هم تاسف آور است چرا که یک بازیکن بزرگ از فوتبال کنار رفت و هم خوشحال کننده که در اوج خداحافظی کرده است خداحافظی مجیدی می تواند سرمشق و الگو بازیکنان باشد که در اوج خداحافظی کنند تا خار و خفیف نشوند.  
 
معاون اجرایی باشگاه استقلال بیان کرد: به هر حال بازیکنی مثل فرهاد مجیدی در فوتبال ایران ظهور پیدا نمی کند هم چنین تیم استقلال وابسته به بازیکن شاخص(ستاره) نیست و چند بازیکن را برای جایگزینی بازیکنان بزرگی همچون مجیدی در نیم فصل دوم به خدمت می گیریم. 

عرب بیان کرد: فرهاد مجیدی را از فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه تا هواداران تیم قلباً دوست دارند و در رختکن چند بازیکن بعد از مراسم خداحافظی مجیدی گریه کردند. 

به هرحال همه تمایل داشتند که فرهاد مجیدی تا پایان فصل در تیم استقلال بازی می کرد، اما خودش خواست که در اوج خداحافظی کند. 

وی درباره احتمال برگشت مجیدی به دنیای فوتبال بیان کرد: بعید می دانم که این اتفاق بیفتد، چرا که مجیدی بازیکن حرفه ای است و نسبت به مسئله خداحافظی مصر است. این بازیکن قصد دارد که در فصل آینده در سمت مربیگری به استقلال کمک کند. 

وی درباره خداحافظی مجیدی در شرایط نامناسب استقلال بیان کرد: به نظرم قلعه نویی مظلوم واقع شد و هم اکنون بدون مجیدی تنها شده است.  مجیدی شرایط جسمانی اش عالی است و جزو بازیکنان آماده تیم استقلال بود. وی می توانست به تیم استقلال تا پایان فصل کمک کند، اما خواسته فرهاد مجیدی این بود که در اوج خداحافظی کند و ما هم به خواسته اش احترام می گذاریم. 

وی درباره ارتباط شایعه دوپینگی بودن مجیدی با خداحافظی اش اظهار داشت: مطرح کردن این موضوع دور از جوانمردی است. فرهاد مجیدی زندگی سالمی داشته که توانسته تا 37 سالگی بازی کند و این بازیکن می تواند الگوی جوانان باشد. 

وی درباره برنامه باشگاه استقلال برای برگزاری مراسم بازی خداحافظی مجیدی از دنیای فوتبال گفت: به طور حتم فتح اله زاده مدیرعامل تیم برای خداحافظی مجیدی با بازی با یکی از تیم های مطرح اسپانیایی یا آلمانی در نظر می گیرد تا شان و اعتبار مجیدی در فوتبال کشورمان حفظ شود. 

وی درباره درخواست باشگاه استقلال به سپاهان برای به خدمت گرفتن آرش افشین بیان کرد: من تا الان چیزی در این مورد نشنیدم، به هرحال طبیعی است که تیمها در پایان نیم فصل چند بازیکن را از لیستشان خارج می کنند تا بازیکنان مورد نیازشان را به خدمت بگیرند. 

وی درباره معرفی لیست مازاد باشگاه استقلال بیان کرد: در جلسه چند روز گذشته بین فتح اله زاده و امیر قلعه نوعی تصمیمی برای خارج شدن چند بازیکن از ترکیب تیم گرفته نشد، اما طی دو، سه روز آینده لیست مازاد تیم استقلال اعلام خواهد شد.

پايان متن/آق
برچسب ها: معاون ، اجرایی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار