"مینا نوروزی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

اکران "578 روز انتظار" مرا شوکه کرد

اکران فيلم سینمایی پروژه "578 روز انتظار" مرا شوکه کرد.

"مینا نوروزی" بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ما بازیگران گاهی به خاطر شرایط مالی و یا روابط دوستانه کاری را قبول می کنیم که در نهایت ممکن است به مشکل برخورد کنیم و این موضوع اتفاقی بود که در فیلم سینمایی "578 روز انتظار" رخ داد.
 
وی تصریح کرد: این فیلم قرار بود در نهایت به عنوان یک فیلم تلویزیونی پخش شود اما هنگامی که اکران این اثر را دیدم شوکه شدم.
 
وی افزود: برای اعتراض به این موضوع به ارشاد و به دیدن کارگردان این اثر احمد عبدالهیان خواهم رفت زیرا به طور یقین میزان دستمزدها و بسیاری از عوامل دیگر در یک پروژه سینمایی با یک پروژه متفاوت است.
 
نوروزی با اشاره به حضور 8 ماهه اش در مجموعه "معمای شاه" اظهار داشت: هنگامی که محمدرضا ورزی به عنوان کارگردان و علی لدنی به عنوان تهیه کننده مجموعه "معمای شاه" با ما از بهترون ارتباط دارند پرداخت دستمزد یک بازیگر برایشان کار چندان مشکلی به نظر نمی‌رسد در حالیکه قسط اول من برای حضور در این پروژه پس از 6 ماه پرداخت شد.
 
وی افزود: پس از پرداخت قسط اول بعد از یک مدت زمان طولانی هنگامی که زمان پرداخت قسط دوم رسید من با چک برگشت خورده روبرو شدم و با این وضعیت اعلام کردم که تا زمان پرداخت قسط دوم سر پروژه حاضر نمی شوم و کارگردان در کمال بی اعتنایی به بازیگر دیگری به نام افسانه ناصری زنگ ده و از او برای ایفای نقش ما در فرخ در این مجموعه تقاضای همکاری کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: متاسفانه وجدان مفهوم خود را از دست داده و افسانه ناصری با کمال میل می پذیرد که به جای من جلوی دوربین برود و محمدرضا ورزی نیز دلیل حضور بازیگر جدید را حضور یک نابازیگر در طول این 8 ماه عنوان می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای پرداخت دو قسط من مشکل مالی وجود داشت نمی‌دانم که چرا یک دفعه دو قسط افسانه ناصری خیلی سریع پرداخت شد و برای پرداخت آن مشکلی وجود نداشت.
 
وی خاطرنشان کرد: نامه ای نوشته‌ام که به زودی آن را به علی دارابی معاونت سیما می‌رسانم.

انتهاي پيام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار