بهروان: براي برنامه‌ريزي مناسب بازي‌ها محدوديت داريم

رئيس مسابقات ليگ برتر فوتبال در حاشيه مراسم قرعه كشي مسابقات جام حذفي گفت: يك‌سري از بازيهاي مرحله يك هشتم نهايي با توجه به اينكه از قبل ميزبان و ميهمان مشخص شده بودند ديگري نيازي به قرعه كشي نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان رئيس مسابقات ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: براين اساس در مراسم قرعه كشي امروز فقط به ديدار قرعه كشي شدند تا ميزبان و ميهمان مشخص شوند.

بهروان در خصوص زمان بازي پرسپوليس مقابل الوند همدان بيان كرد: اگر هر دو باشگاه به صورت كتبي اعلام كنند كه موافق برگزاري بازيشان در روز جمعه هستند ما بازي را در همان روز برگزار خواهيم كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: به هرحال هر دو باشگاه به صورت باشگاهي رضايتشان را نسبت به برگزاري بازي در روز جمعه اعلام كردند و فقط بايد به صورت كتبي هم صورت بگيرد تا بازي را روز جمعه برگزار كنيم.

رئيس مسابقات ليگ برتر فوتبال بيان كرد: بازي استقلال مقابل كاسپين قزوين هم روز 16 آذر ماه برگزار خواهد شد.

بهروان اظهار داشت: تمام تلاشمان را مي كنيم كه حقوق همه باشگاه رعايت شود. به هرحال ما بايد به گونه‌آي برنامه ريزي كنيم كه فشاري روي تيمها نيايد.

وي در ادامه عنوان كرد: محدوديتهايي داريم، سرمربي تيم هم در برهه‌اي بازيكنان را مي‌خواهد تلاش مي‌كنيم بهتري برنامه‌ريزي را كنيم اما محدوديت داريم.

بهروان در پايان درباره عدم حضور برخي از نمايندگان  باشگاهها در مراسم قرعه كشي خاطرنشان كرد: ما از باشگاهها خواستيم نماينده بفرستند اما اين كار را نكردند در غياب نماينده برخي از كشورها قرعه كشي را انجام داديم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار