در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

به یاد دوران کودکی؛

بازی کراش برای سیمبین + دانلود

بازی Crash یک بازی اتومبیل رانی است که در آن خودرو شما مجهز به سلاح های جنگی بوده و می توانید به سمت حریفان خود تیرانداز کنید، تا آن ها را از مسیر مسابقه خارج کنید، البته رقیبان شما هم نیز مجهز به سلاح های جنگی هستند و می توانند به سمت خودرو شما تیر اندازی کنند. بازی دارای 12 مرحله ی هیجان انگیز است که با گذراندن هر مرحله به شما پاداش و سلاح های جدید تعلق می گیرد. شایان به ذکر است، این بازی دارای گرافیک عالی، مراحل متنوع و شخصیت زنده است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

نهایت سرعت را در موتورسواری تجربه کنید + دانلود بازی

Drag Racing :Bike Editiond یک بازی زیبا با گرافیک شگفت انگیز است که برای نسخه های اندروید طراحی شده است. در این بازی ۱۷ موتور سیکلت با ویژگی های متفاوت، توانایی و همچنین ارتقا بخشیدن موتورهایشان به رقابت می پردازند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


به مبارزه حریفان خود بروید!

بازی "کاراته" در گوشي همراه + دانلود

بازی کاراته یکی از پرطرفدارترین رشته ی زرمی است که بسیاری از نوجوانان و جوانان از علاقه مندان به این رشته ی ورزشی هستند، در این گزارش قصد داریم بازی این رشته ورزشی را برای گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل ios معرفی کنیم. شما در این بازی باید برای اثبات قدرت خود به مصاف قهرمانان هر کشور بروید و با پیروزی در هر مسابقه به انرژی و امتیاز شما افزوده می شود.
 

 

 


میوه ها را سالم به مقصد برسانید + دانلود بازی

در این بازی HappyTruck: Explorer شما در نقش یک راننده کامیون ظاهر می شوید و وظیفه دارید میوه ها را به بازار های تره و بار منتقل کنید. برای پیروزی در بازی باید توان رانندگی خود را ثابت کنید برای اثبات خود باید میوه ها به سلامت به مقصد برسانید، هر چه خرابی میوه های موجود در کامیون بیشتر شود، از امتیاز شما بیشتر کسر می شود.
 

 

 


با اين بازی به کودکان خود ریاضی آموزش دهید + دانلود

این بازی Math Is Fun Game به شما کمک می کند تا با استفاده از روش های سرگرم کننده به کودکان خود ریاضی بیاموزید. بازی دارای سطوح رنگانگ، اعداد و عملیات های ریاضی است که می تواند چهار عمل اصلی ریاضی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم) را به کودکان شما آموزش دهد. این بازی سبب می شود که خلاقیت و هوش کودکان شما افزایش یابد و با گذراندن هر مرحله آموزش های جدیدی به کودکان شما داده می شود، که برای دانش آموزان دوره ی ابتدایی بسیار مناسب است.
 

 

 


Wonder Zoo از شرکت معروف گیم لافت؛

یک سفر اکتشافی و سیاحتی به آفریقا + دانلود بازی

در این سفر شما با شکارچیان بی رحمی رو به رو می شوید که در حال شکار غیرقانونی حیوانات هستند و زندگی حیوانات را در افریقا به خطر انداخته اند. شما وظیفه دارید که این شکارچیان را از بین ببرید و حیات وحش را نجات دهید.

 

 

 


سوار هواپیما جنگی خود شوید؛

بازی "حمله هوایی" برای پلتفرم جاوا + دانلود

 در بازی حمله هوایی شما به عنوان یک خلبان شجاع وظیفه دارید با تمام قدرت در برابر متجاوزان از سر زمین تان دفاع کنید. هواپیماهای جنگی دشمن به سرزمین شما حمله کرده اند و تمامی شهرها را بمباران می کنند، شما باید با هواپیمای خود پرواز کنید و آن ها را از بین ببرید و پس از آن به مواضع جنگی آن ها حمله کنید و خسارت های سنگینی را به ارتش دشمن وارد کنید
 
 

 

 


برای اندروید؛

نهایت سرعت را در بازی موتورسواری تجربه کنید + دانلود

در این بازی The Chopper Ride شما موتور سواری را به صورت واقعی تجربه می کنید و می توانید با نهایت سرعت در خیابان ها و جاده های شهر به موتور سواری بپردازید، البته مراقب سرعت خود باشید زیرا خیابان ها شلوغ و پر پیخ و خم هستند و با کوچک ترین خطا تصادف خواهید کرد و در نتیجه شکست خواهید خورد، پس سعی کنید با نهایت سرعت موتور سواری کنید ولی حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایید تا به سلامت به مقصد برسید در این صورت به پیروزی خواهید رسید و می توانید در مراحل بعد موتورهای جدیدی را خریداری نمایید.
 

 

 



 

 

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی
 
           

 

 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری از: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
عالی بود بازهمازاینبا زی ها قرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
عالی بود بازهمازاینبا زی ها قرار دهید.
آخرین اخبار