تکرار//

دايي: دلم مي خواست مربي الوند در بازي روي نيمکت باشد/تا زماني که پرسپوليس خصوصي نشده بايد تحت حمايت دولت باشد

کنفرانس خبري پيش از بازي پرسپوليس و الوند همدان امروز در سازمان ليگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل الوند همدان در جام حذفی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی قبل از آن بازنده نیست. با مشاهده نتایج گذشته رقابتهای جام حذفی می توان دید که تیم های لیگ یکی از انگیزه بالایی برخوردار هستند و الوند همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست ما اطمینان داریم که فردا کار سختی را در پیش رو داریم و به بازیکنان این نکته را متذکر شده ام اگر به آنچه که در این چندروز به بازیکنان گفته شده و در تمرینات کار شده است عمل شود می توانیم به پیروزی در این دیدار دست یابیم.
 
وی در ادامه افزود: ما بازی های گذشته الوند را با تیم های استقلال صنعتی و پدیده شاندیز آنالیز کردیم و می دانیم که آنها از بازیکنان خوبی برخوردارند ولی ما هم پرسپولیسیم و تلاشمان خواهیم کرد با کمک هواداران سربلند از زمین خارج شویم.
 
سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: در تیم ما بازیکن اصلی و غیر اصلی وجود ندارد ما به همه نیروهایمان اعتقاد داریم و مبنای ما بر این است تا از همه آنها به درستی و در جای خود استفاده کنیم که آن هم بستگی به شرایط بازی دارد. سعی بنده و تمام کادر فنی این است تا فردا بهترین ترکیب را روانه میدان کنیم تا بتوانیم این بازی را با آسودگی بهتر و بیشتر پشت سر بگذاریم همه بازیکنان به خوبی کار می کنند و امیدوارم بتوانیم فردابهترین تصمیم را بگیریم.
 
علی دایی در ادامه در خصوص محرومان و مصدومان این بازی گفت: خوشبختانه در بازی جام حذفی تاکنون محرومیت نداشته ولی چند بازیکنان مصدوم در تیم وجود دارد که با بررسی شرایط آنها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. پیام صادقیان، قاسم دهنوی و غلامرضا رضایی از جمله بازیکنانی هستند که با مصدومیت جزئی روبرو هستند.
 
دایی در ادامه در خصوص مشکلات مالی باشگاه تصریح کرد: مطمئنا این مسئله اتفاق کوچکی نیست که بگوییم در روند تیم تاثیری نخواهد گذاشت. بازیکنی که به میدان می رود باید با خیال راحت بازی کند و مورد حمایت باشگاه باشد ولی متاسفانه در این مدت که در پرسپولیس حضور دارم رویانیان را بسیار دست تنها دیدم وی همیشه تنها بوده و به تنهایی نمی توان مشکلات تیم به این بزرگی را حل نمود از هیئت مدیره محترم خواستارم که به مدیر عامل تیم کمک کند. متاسفانه هنوز وزیر ورزش انتخاب نشده و این کار را برای ماسخت می کند. پرسپولیس یک تیم دولتی است و تا زمانی که خصوصی نشده می بایست تحت حمایت دولت باشد.
 
وی ادامه داد: ما در 2 سال اخیر شرایط خوبی نداشتیم و فشارهای زیادی روی تیم ما بود خیلی ها نمی خواستند پرسپولیس نتیجه بگیرند و این طبیعی است چون همه طرفدار پرسپولیس نیستند ما در این مدت فشارهای زیادی را متحمل شدیم و حواشی روی کار ما تاثیر گذار بود. تیمی که در اختیار من است اکنون تیم خوبی است ولی با تیم مد نظر من فاصله دارد انشاءالله که مسائل مالی توسط هیئت مدیر ه باشگاه و همراهی هیئت مدیره حل شود اگر ما دغدغه در این خصوص نداشته باشیم می توانیم با شرایط بهتری کار را دنبال کنیم.
 
دایی در پایان در خصوص محرومیت سرمربی تیم الوند همدان برای این بازی خاطرنشان کرد: بنده اصلا کاری به چنین مسائل ندارم اگر دست بنده بود از فدراسیون و سازمان لیگ درخواست می کردم تا وي را ببخشند تا بتواند روز جمعه از کنار زمین تیمش را همراهی کند و به روی نیمکت بنشیند. چون من دلم می خواهد تیمی که جلوی ما صف آرایی می کنند با تمام قوا ظاهر شود تا ما بتوانیم قدرتمان را نشان دهیم.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار