مظلومی: با خداحافظی مجیدی اشکم سرازیر شد

وقتی مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد شوکه شده بودم. اشک از چشمانم همین‌طور می‌ریخت و وقتی دیدم بزرگمردی مثل او پیراهن استقلال را می‌بوسد و در چهارگوشه میدان می‌گذارد، بغضم ترکید و افسوس خوردم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، غلامحسین مظلومی درباره خداحافظی مجیدی از فوتبال گفت: وقتی مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد شوکه شده بودم. اشک از چشمانم همین‌طور می‌ریخت و وقتی دیدم بزرگمردی مثل او پیراهن استقلال را می‌بوسد و در چهارگوشه میدان می‌گذارد، بغضم ترکید و افسوس خوردم. به هرحال هر بازیکنی یک روز از فوتبال می‌رود اما خداحافظی مجیدی بسیار تلخ بود. ای کاش یک گل می‌زد تا کمی از تلخی خداحافظی‌اش کم کند. مردم او را دوست دارند. دوست داشتم حداقل تا آخر فصل در این تیم می‌ماند و بعد از استقلال می‌رفت.

او در ادامه تصریح کرد: باشگاه استقلال هم باید یک بازی مناسب برای خداحافظی او در نظر می‌گرفت. مثل تمام تیم‌های غرب آسیایی که وقتی بازیکن‌شان از فوتبال خداحافظی می‌کند یک تیم بزرگ جهان را برای او به کشورشان می‌آورند. مجیدی نباید این گونه مظلومانه می‌رفت. او در دل همه جا دارد. او بازیکن باشخصیت و دوست داشتنی‌ای بود و زمانی که در استقلال سرپرست بودم، افتخار می‌کردم که او بازیکن تیم من است. او تا همیشه یک اسطوره در استقلال باقی می‌ماند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها از نبود مجیدی متضرر می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: استقلال در بازي با مس چند بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار نداشت و البته نبود مجیدی استقلال را دچار خلاهایی می‌کند که به این راحتی پر نمی‌ود. مجیدی هربار که به میدان می‌آمد بوی گل می‌داد و همیشه دل هواداران را شاد می‌کرد. امیدوار او در جمع مربیان حاضر شود و روزی سرمربی استقلال شود. با نبود او استقلال دچار مشکل می‌شود اما امیدوارم با درایت قلعه‌نویی خلا او پر شود و استقلال به روند صعودیش ادامه دهد.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره روند سلامتیش افزود: الحمدلله شرایطم خیلی بهتر شده و پزشکان همه تلاششان را می‌کنند تا بهبودیم را به دست آورم. از همه عزیزانی که مرا دعا می‌کنند، هم متشکرم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار