کارشناس کشتی اظهار داشت: اولین دوره رقابتهای جام زنده یاد جهان پهلوان تختی در لرستان از پنج شنبه 9 آبان در خرم آباد استان لرستان آغاز شد که با استقبال چشمگیر مردم رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکبر فیض کارشناس کشتی کشورمان در یکی از برنامه های زنده تلويزيوني در خصوص برگزاری کشتی پهلوانی در لرستان اظهار داشت: اولین دوره رقابتهای جام زنده یاد جهان پهلوان تختی در لرستان از پنج شنبه 9 آبان در خرم آباد استان لرستان آغاز شد که با استقبال چشمگیر مردم رو به رو شد.

برای برگزاری مسابقات سالن پر می شود و حتی عده ای به علت کمبود جا مجبور می شوند به خانه برگردند.

گفتنی است : شبکه استانی لرستان و شبکه ورزش این مسابقات را پوشش می دهند.

کارشناس کشتي کشورمان در ادامه افزود: کشتی در کشور ما طرفداران زیادی دارد خرم آباد با آن که یک شهر محروم است و از امکانات لازم برخوردار نیست ولی توانست بهترین میزبانی ممکن را انجام دهد به طوری که همه میهمانان از شیوه پذیرایی آنها راضی بودند.

حضور قهرمانان المپیک و جهان شور خاصی به این مسابقات افزوده و امیدوارم در آینده با حمایت های طالقانی و دیگر دست اندرکاران کشتی ادامه دار باشد. اگر ما بتوانیم این مسابقات را به شکل مطلوب برگزار کنیم در آینده می تواند خروجی های خوبی برای کشورمان داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده در این مسابقات یک پدیده کشف کردم میرزا پور کشتی گیری است که توجه همگان را به خود جلب کرده به طوری که حتی مربی ترکیه ای می گفت باید فیلم کشتی های میرزا پور در اختیار مربیان قرار گیرد تا آنها بتوانند شیوه بازی وی را به بازیکنانشان گوشزد کنند.

پايان متن/مح


 

برچسب ها: کشتی ، مطلوب ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار