امیر سرتیپ خلبان "شاه صفی":

سعادت همه ما در گرو پیروی از راه شهیدان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در صدر هیأتی از فرماندهان و مسئولان این نیرو با تعدادی از جانبازان و خانواده‌ معظم شهدای نهاجا دیدار کرد و گفت: سعادت و نیک بختی همه ما در گروی پیروی از راه شهیدان والامقام کشورمان است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان "حسن شاه صفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین "ولی‌الله صبری" رییس اداره عقیدتی - سیاسی و دیگر مسئولان این نیرو با خانواده‌های ایثارگر نهاجا دیدار کردند.
 
در این دیدار، امیر "شاه صفی" با اشاره به این‌که امنیت امروز را وامدار شهدا و ایثاگرانمان هستیم، اظهار داشت: سعادت و نیک بختی همه ما در گرو پیروی از راه شهیدان والامقام کشورمان است. امروز ما مدیون ایثارگرانی هستیم که سال‌ها ایستادند و علیه دشمنان این مرز و بوم شجاعانه در میدان رزم جنگیدند.
 
وی افزود: باید همه بخش‌ها طوری برنامه ریزی کنند تا بتوان این تجربیات ارزشمند را به نسل جوان شاغل در نیرو منتقل کرد؛ در این خصوص ما آمادگی کامل خودمان را اعلام می‌کنیم.   
 
همچنین، جانباز "محمود محمودی" که نزدیک به 10 سال در زندان‌های عراق بود و مفقود‌الاثر تلقی می‌شد، با بیان خاطرات خود از آن دوران تلخ گفت: اسرای نیروی هوایی با وجود سال‌ها شکنجه و سختی تا پای جان به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) وفادار باقی ماندند.
 
در ادامه، جانباز 70 درصد "غلام‌ رضا امینی" در جریان بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش، با تأکید بر پیروزی ایران بر کشورهای استکباری خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا امروز آمریکا در جنگ نرم نیز از ایران شکست خورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار