گروسیان:

آشنایی با فرهنگ مقاومت و ایجاد ارتباط فرهنگی هنری از تاثیرات جشنواره هنر مقاومت است

ملک دادیار گروسیان گفت: برپایی جشنواره هنر مقاومت تاثیرات مثبتی هم در آشنایی دیگر ملل با فرهنگ ما و مقاومت و هم در برقراری ارتباط فرهنگی هنری به دنبال خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره  جهانی هنر مقاومت؛ گروسیان از جمله هنرمندان مجسمه ساز کشورمان   گفت: هر چه امکانات و شرایط مناسب تری برای جذب هنرمندان فراهم شود،خلاقیت و نوآوری در آثار افزایش پیدا خواهد کرد و نمایشگاه با کیفیت تری را برگزار خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در این جشنواره این است که با سرمایه گذاری و تبلیغات بیشتر می توانیم هنرمندان جوان را نیز به این سمت بیشتر سوق دهیم و تنوع مضاعف تری را در آثار مقاومتی شاهد باشیم.
 
گروسیان در پایان اذعان کرد: همچنین برداشتن برخی محدودیت ها و در اختیار قرار دادن فضای مناسب به جوانان در رشد و نمایش آثار گوناگون و بهتر در سطح شهر تاثیر گذار است.
 
گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت به دبیر حبیب اله صادقی، آذر ماه امسال در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود.
 
انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار