مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:معتضد: با آمریکایی‌ها نباید چاکرانه برخورد کرد / همیشه پای نفت در میان است! ، امروز جنبش دانشجویی استکبارستیزتر از هر زمان است، پرونده سیاه گروهک‌های تروریستی علیه ایران / تروریست‌ها به بهانه‌ای واهی قلب مردم ایران را نشانه رفته‌اند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرونده سیاه گروهک‌های تروریستی علیه ایران / تروریست‌ها به بهانه‌ای واهی قلب مردم ایران را نشانه رفته‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/11/1692145_356.jpg

 براساس آمار و اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران بیش از 17 هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی خود را در مواجهه با گروهک های مختلف تروریستی از دست داده است که بیش از 12 هزار نفر آنان به دست عوامل "گروهک تروریستی و جنایکار منافقین" شهید شده و بقیه نیز به دست عوامل گروهک‌های تروریستی دیگر وابسته به دشمنان از جمله کومله، دموکرات، پژاک، جندالشيطان (عبدالمالک ریگی)، جيش العدل، خلق عرب، خلق بلوچ و تندر(انجمن پادشاهي ايران) به شهادت رسیده‌اند.

بازدید از بازارچه نیمه فعال "گمشاد" / نشست مشترک با مسئولان افغانستان برای حل مشکلات ترانزیت
 هئیتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفر به مناطق سیستان، از نقطه صفر مرزی میلک بازدید کرده و مشکلات ترانزیتی این منطقه را با مسئولان افغانستان بررسی کردند.

امروز جنبش دانشجویی استکبارستیزتر از هر زمان است
 جانشين رئيس سازمان بسيج دانشجويي: آمریکا بارها خوی استکباری خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است و ملت ایران 60 سال انواع توطئه‌ها را با گوشت و پوست خود، از سوی آمریکایی‌ها، لمس کرده است. آخرین این توطئه‌ها، موضوع تحریم‌های ظالمانه و بی‌منطق علیه ملت ایران است.

معتضد: با آمریکایی‌ها نباید چاکرانه برخورد کرد / همیشه پای نفت در میان است!
خسرو معتضد گفت: ایران از ابتدای قرن نوزدهم به دنبال تبدیل شدن به یک قدرت ثالث بود. با آمریکایی‌ها نباید مثل شاه به صورت چاکرانه برخورد کرد بلکه باید با آنها همانطوری که هستند رابطه برقرار کرد و به آنها میدان نداد و گرنه بلایی که بر سر مبارک و "بی‌نظیر بوتو" آوردند سر ما هم می‌آورند.

ايالات متحده در عرصه سياست خارجي در اوج ناتواني قرار دارد
 در بيانيه سازمان بسيج فرهنگيان آمده است: از سياست‌هاي خصمانه و چندچهره سردمداران نظام سلطه به ويژه آمريكاي جنايتكار برائت جسته و هشدار مي‌دهيم كه در هر مرحله از مذاكرات كه منجر به تضييع حقوق و يا از بين بردن عزت ملت ستمديده ايران و يا ارزش‌هاي انقلاب پر افتخارمان شود، كفن پوش و ايثارگرانه به ميدان آمده و حماسه‌اي ماندگارتر از گذشته خلق خواهيم کرد.

ملاک تشخیص جبهه حق و باطل در جریان های اجتماعی با استناد به قرآن کریم
 ضرورت شناخت جبهه حق و ایمان از اینجا پیدا می شود که اگر جبهه حق را نشناخته و به آن نپیوندیم لاجرم در جبهه باطل خواهیم بود،چه بخواهیم چه نخواهیم.چراکه تشکیل جریان های اجتماعی تابع نیت افراد نیست.

عده‌ای از سر غفلت یا خیانت، آشکارا از حذف شعار "مرگ بر آمریکا" سخن می‌گویند
 جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت به عمل آورد.

"ظریف" سه‌شنبه به پاریس می‌رود/ شرکت در اجلاس سالانه یونسکو
 وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در سی و هفتمین اجلاس سالانه یونسکو به پاریس سفر می‌کند.

مواضع ترکيه در قبال بحران سوريه تعديل شده است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: ترکیه که تاکنون مواضع نسبتا تندی را نسبت به سوریه داشت، رویکردهای خود را تعدیل کرده و می‌توان گفت تعاملی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه بر سر بحران سوریه به وجود آمده است.

موسی نجفی:نطفه تمدن غرب بر اساس خوی وحشیگری و جنگ بسته شده است
تسخیر لانه جاسوسی از طرف دانشجویانی که به"پیرو خط امام" شهرت یافتند؛ تهاجمی بود به منش مستکبرانه غربی ها و تاریخ سیاسی پر از جنایت و خیانت آنها؛
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار