مصطفی وند:

آملی ها کمتر از سنوات قبل نیستند/ به دنبال کسب سه امتیاز در خانه هستیم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با توجه به پخش شدن بازیکنان مطرح و قدرتمند در تیمها سطح لیگ برتر امسال بسیار بالاست.

سعید مصطفی وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیمها از نظر جذب نیرو و کادر فنی بسیار حرفه ای عمل کرده اند حتی تیم نوین کشاورز که دقیقه نودی بسته شد هم مقابل پیکان عملکرد قابل قبولی داشت و پیکانی ها به سختی آنها را شکست دادند.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیهتصریح کرد: تیم ما اوایل فصل با یکسری مشکلات مواجه شد که مهمترین آن تأخیر در اضافه شدن برخی بازیکنان و مهره های کلیدی بود. به طور مثال پولیا فیاضی به دلیل مصدومیت ویاپت کویچ پاسور تیم به دلیل درگیری در مسابقات قهرمانی اروپا نتوانستند در موعد مقرر به ترکیب اضافه شوند و این مسأله تا حدود در آرایش تیمی ما مؤثر بود.

وي در ادامه یادآور شد: ما در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بازی دوم خود را در ورامین به خاطر ناهماهنگی باختیم البته آنها هم مقابل ما بسیار عالی ظاهر شدند.

بازیکنان بزرگ این تیم توانستند در اجرای تاکتیک ها با هماهنگی بالاتری ظاهر شوند و نتیجه بازی را به نفع خود اختصاص دادند. البته چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم ما دچار سرماخوردگی شدید شده بودند به طوری که نمی توانستند عملکرد خوبی از خودنشان دهند.

مصطفی وند تصریح کرد: نتایج مسابقات لیگ امسال به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست . ماهم مقابل تیم کاله در هفته سوم مسابقات لیگ برتر کار سختی را در پیش داریم .

به نظرم آملی ها در تهران به شرایط میزبانی و تجربه پیکانی ها نتیجه را واگذار کرده اند .البته با توجه به آن که آن ها به تازگی در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کرده بودند تا حدود بازیکنان این تیم خسته هستند.

وی تصریح کرد: شاید برخی ها معتقد باشند که تیم کاله از نظر اسمی ضعیف تر ای سال های قبل شده است ولی من معتقدم این تیم از نظر قدرت از سنوات قبل نیست .

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه افزود: ما در بازی مقابل تیم کاله آمل فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی هستیم تا بتوانیم جایگاه همان در جدول رده بندی ارتقا دهیم .خوشبختانه وضعیت پوریا فیاضی روز به روز بهتر می شود.

مصطفی وند خاطرنشان کرد: " فرهاد پیروت پور" یکی از مهره های اصلی تیم در تمرین روز گذشته ازناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شد که امیدوارم مشکل خاصی نباشد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار