آغاز عمليات ارتش سوریه در شهر معظميه /کشف چندین تونل در حومه حلب

نيروهاي ارتش سوريه پس از تخليه غير نظاميان از شهر معظميه در حومه دمشق ، عمليات نظامي را در آن آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ اعضاي جبهه تروريستي النصره به شهر معظميه وارد و در شماري از محورهاي آن مستقر شده‌اند. نيروهاي ارتش سوريه با توکل بر خدا اعضاي جبهه النصره را تارو مار مي کنند.

وي افزود نيروهاي ارتش سوريه به همراه نيروهاي دفاع ملي در شهر معظميه پيشرفت کردند و بر 80درصد از شهرک صنعتي واقع در معظميه مسلط شده‌اند و مزارع اطراف معظميه نيز زير آتشبار نيروهاي ارتش قرار گرفته است تا باقيمانده عناصر النصره نابود شوند.

يکي از نيروهاي ارتش سوريه در خط مقدم درگيريها در معظميه گفت :« تروريستها در مزارع معظميه تونلهايي حفر کرده‌اند که از طريق اين تونلها تردد مي کنند.آنها براي خودشان استحکامات دفاعي ايجاد کرده اند و در آنها پناه گرفته اند.»

شيباني گفت : عناصر النصره در اين مزارع از تونل ها تردد مي کنند. وي افزود جايي که من قرار دارم خط اول دفاعي بين نيروهاي ارتش و گروههاي تروريستي است.شماري از تروريستها که در پشت تعدادي  از استحکامات  دفاعي مانند کيسه هاي شن پناه گرفته بودند کشته شدند.

سه تک تيرانداز از تروريستها با استقرار در يکي از ساختمانها به سوي جاده معروف به اربعين که دمشق را به حومه دمشق و قنيطره متصل مي کند تيراندازي مي کردند. اين ساختمان يکي از خطوط اوليه دفاعي براي گروههاي تروريستي بود.

ارتش سوريه همچنین در ادامه تعقيب تروريستها در محله « جمعيات» در سبينه در حومه دمشق ، پيشرفتهاي زيادي داشته و منطقه صنعتي در سبينه را پس از نابودي مخفيگاهها و قرارگاههاي تروريستها پاکسازي کرده است.

گفتنی است چندين تونل بمب نیز به هنگام جستجوي شهر سفيره در حومه حلب که از دست تروريستها آزاد شده است کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار