تعقيب و گريز به سبك هوش سياه

شبكه سحر براي مخاطبان خود در منطقه بالكان و كشور بوسني‌و‌هرزگوين، سريال پليسي "هوش سياه" را نمايش مي‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال "هوش سياه" به سرپرستي فرزاد مشعوف براي مخاطبان بوسنيايي سيماي بوسنيايي اين شبكه زير نويس شده است.
 
ترجمه " هوش سياه " را حسين ظريف ميرزاييان انجام داده و مرصاد دليچ متون آن را ويراستاري كرده است. همچنين رسول موسوي اپراتور زيرنويس اين مجموعه بوده است . "هوش سياه" به كارگرداني مسعود آب پرور و تهيه‌كنندگي سيد عباس فاطمي براي پخش از شبكه يك سيما به روي آتن رفت و هم اكنون شبكه سحر آن را براي مخاطبان بوسنيايي زبان خود پخش مي‌كند.
 
اين مجموعه، داستان مبارزه پليس آگاهي با جرايم رايانه‌اي است كه به تخلفات گروه‌هاي مخرب در حوزه رايانه‌اي نرم افزار و الكترونيك مي‌پردازد. سرگرد احمدي( حسين ياري) معاون دايره پيشگيري و مبارزه با جرايم رايانه‌اي پليس در طول مجموعه با پرونده پيچيده كامران پوريايي( كيكاووس ياكيده) درگير شده و به موازات آن پرونده هاي ديگري را هم رسيدگي مي‌كند و ...
 
حسين ياري، كيكاووس ياكيده، رضا آشتياني، كمند اميرسليماني، افشين كتانچي، روح الله كماني، سپيده گلچين، سودابه بيضايي، بهزاد خداويسي، رضا توكلي، صدرالدين حجازي، داريوش اسدزاده، كيانوش گرامي، سپند اميرسليماني، ارسلان قاسمي، عليرضا حق شناس، سيامك قاسمي و بهرنگ علوي از جمله هنرمنداني هستند كه در اين مجموعه تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
 
"هوش سياه " مجموعه‌اي تلويزيوني است كه در 15 قسمت 45 دقيقه‌اي ساعت 12:00 هر روز به وقت تهران براي علاقه‌مندان به سريال‌هاي پليسي از سيماي بوسنيايي شبكه جهاني سحر به روي آنتن مي‌رود.
 
انتهاي پيام/ص

برچسب ها: هوش سیاه ، سریال ، شبکه سحر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار