شهرکرد/معاون پدافند غیر عامل سازمان بسیج کشور:

حضور بسیجیان در رزمایش های امروز نشان از ایستادگی آنان در مقابل هر پدیده نا امنی است

معاون پدافند غیر عامل سازمان بسیج کشور در جمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در منطقه رزمایش حماسه سازان عاشورایی گفت: حضور بسیجیان سلحشور در رزماش های امروز نشان از ایستادگی آنان در مقابل هر پدیده نا امنی و هر طرز فکر آمریکایی و تأکید بر فریاد "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" است.

سردار سلیمانی افزود: اینکه امروزه استکبار جهانی تمام قد در برابر ایران ایستاده است بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: اگر به اقتدار و ایستادگی این ملت در مذاکرات توجه نشود درست به همان اتفاق پذیرش قطعنامه  در دوران دفاع مقدس دچار خواهیم شد.
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: امروزه انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خامنه ای و پشتوانه ملت ولایت مدار در مقابل هر تهدید و توطئه ای خواهد ایستاد و زمینه های ظهور و بروز این انقلاب را تا ظهور آقا امام زمان با توکل بر خدا ادامه خواهند داد.
وی گفت: در این رزمایش ها، از بین  165 گردان،  75 گردان بیت المقدس اقدام به  برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در عرصه های مختلف کردند که این رویکرد جدید گردان بیت المقدس و بسیج در امر پدافند غیرعامل است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری هم اظهار داشت: در این رزمایش دو  روزه که به صورت همزمان در قرارگاه مرکزی وردنجان و در چهار قرارگاه فرعی در بروجن، فارسان، اردل و لردگان برگزار شد، 12 هزار بسیجی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
سردار محمد سلیمانی افزود: در این رزمایش، 13 گردان عاشورا از استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
وی گفت: حفظ و انسجام، آموزش و ساماندهی بسیجیان، ایجاد انسجام و هماهنگی برای کار جمعی و گروهی در تاکتیک‌های رزمی و پدافند غیرعامل، پیش‌بینی و  مقابله با ناآرامی‌های احتمالی و دفاع از کوی و برزن از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.
این رزمایش ها  همزمان با استان چهارمحال و بختیاری در استان های اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و اردبیل هم برگزار شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.