اردبیل /

بررسی طرح یکپارچه سازی قوانین بانکی در اتاق ایران

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل از بررسی طرح یکپارچه سازی قوانین بانکی در اتاق ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی اردبیل افزود: قوانین دست و پاگیر و بخشنامه های متعدد بانک ها باعث تضعیف مالی واحدهای تولید شده است.

وی با بیان این که تعامل بین سیستم بانکی و بخش خصوصی یک ضرورت است از عدم هماهنگی و پاسخگویی نامناسب سیستم بانکی انتقاد کرد و از برگزاری جلسه ای برای پیگیری این موضوع خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: در این جلسه که در محل سالن کنفراس اتاق ایران و با حضور مدیران عامل و هیات مدیره بانک ها برگزار خواهد شد عملکرد و ناهماهنگی های سیستم بانکی و تعامل نامناسب سیستم بانکی با بخش خصوصی بررسی و تبیین می شود.

پیرموذن افزود: در همین راستا تشکیل کمیته حل اختلاف بانکی با محوریت اتاق بازرگانی و تعاون برای رسیدگی به موارد اختلافی فعالان اقتصادی با بانک ها در نحوه محاسبه سود تسهیلات و تغییر و اجرای بخشنامه های بانکی برای حمایت از تولید در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی به ویژگی های کمیته حل اختلاف بانکی اشاره کرد و گفت: جلوگیری از انباشته شدن پرونده های بانکی در سیستم قضایی و حل اختلافات بین تولید کنندگان و بانک ها در این کمیته تا حد زیادی از آسیب های روانی و اجتماعی و مالی به فعالان بخش خصوصی خواهد کاستب/.


برچسب ها: اردبیل ، طرح ، یکپارچه ، سازی ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.