اردبیل /

۱۳ آبان آزمون اراده ایرانی ها است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: ما معتقدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و این کشور سعی می‌کند با نیرنگ، حق و حقوق ایرانیان را ضایع کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند افزود: بنده از زمانی‌که روحانی به ریاست جمهوری رسید و حتی قبل از آن، با او در ارتباط بودم و عقیده داشتم یکی از راه‌های برون رفت ایران از مشکلات و نارسائی‌ها ارتباط با غرب و جامعه جهانی است.

وی به موفقیت آمیز بودن سفر روحانی به نیویورک و اقدام برای مذاکره با برخی از کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: ما به رغم آنکه در سازمان ملل و نیویورک صداقت خودمان را در مذاکره شفاف و روشن به اروپا و آمریکا نشان دادیم، اما به رغم برخی وعهده‌ها رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه این کشور، تحت تاثیر القائات و فشارهای لابی صهیونیسم قرار گرفت و ما خلف وعده را از آنها مشاهده کردیم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این بین آنچه که بیشتر روشن شد، این بود که آمریکا به دنبال حقه بازی و انجام دادن برخی از شیوه‌های غلط سیاسی و بین المللی در قبال ایرانیان بود و با فراموش کردن قول‌های خود کاری کرد تا اعتماد ما از آنها سلب شود.

حجت الاسلام برومند فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه آمریکا مورد اعتماد نیست یادآور شد و افزود: هرچند باید به ادامه مذاکرات خوش بین بود، اما باید تیم مذاکره کننده به فریب کاری‌های آمریکائی‌ها دقت و توجه جدی داشته باشند، چراکه آنها با دور زدن ایران می‌خواهد هدف سلطه‌گری خود را دنبال کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس از 13 آبان، به‌عنوان بزنگاه ابراز وجود ایرانیان و تحکیم شعارهای ضد استکباری نظیر مرگ بر آمریکا یادکرد و گفت: مردم ایران در گرامی‌داشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار انزجار واقعیشان را از دروغ پردازی‌ها و مکاری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، آزمون ، اراده ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.