اصفهان/

نفي شعار مرگ بر آمريکا، نفي زيربناهای ديني است.

کسانيکه شعار مرگ بر آمريکا را نفي مي­کنند با زيربناهای فکری و ديني مشکل دارند زيرا بارزترين نهي از منکر، نفي استکبار است که در متن دين مي­باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری اصفهان در همايش دبيران شوراهای امربه معروف و نهي از منکر شهرستان اصفهان، با اشاره به تقارن معنادار 13 آبان و محرم گفت: انقلاب اسلامي، انقلابي است که از آغاز تا پايان در يک تقويم شيعي اتفاق افتاده است.

اسماعيلي در خصوص جنبش اصيل، ناب و خالص امام در مقايسه با جنبش­های 200 ساله در کشور گفت: اين جنبش مبتني بر نظام شيعي و آرمان­های عاشورائي، امامت و مبارزه با استبداد داخلي و استعمار و استبداد خارجي مي­باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامي بزرگ­ترين امربه معروف بود زيرا توسط آن بستر اجرای احکام فراهم شد که يکي از اين احکام امربه معروف و نهي از منکر مي­باشد که بخش تبرای آن با شعار مرگ بر آمريکا تحقق مي­يابد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری اصفهان، افزود: دشمن سعي دارد عاشورا را به سال 61 هجری محدود کند اما همين عاشورا بود که بساط فتنه گری را در سال 88 جمع کرد.

اسماعيلي ابراز اميدواری کرد امربه معروف و نهي از منکر بصورت جامع در همه موارد در جامعه ديده شود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان نيز با اشاره به جايگاه والای امربه معروف و نهي از منکر گفت: امربه معروف و نهي از منکر فلسفه زيربنائي قيام امام حسين (ع) بود و عاملي است که باعث اقامه فرائض ديگر مي­شود.

رجائي ادامه داد: اگر امربه معروف و نهي از منکر جايگاه خود را در جامعه پيدا کند، قطعا آرمان­های شهدای گرانقدر که برای امربه معروف و نهي از منکر، ظلم ستيزی و استبدادزدائي قيام کردند، تحق مي­يابد و در اينصورت سلامت جامعه و انقلاب بيمه خواهد شد.

وی جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن را سنگر ستاد احيای امربه معروف و نهي از منکر دانست و ابراز اميدواری کرد که نظام و فرد و فرد جامعه بسترساز اين مهم باشند.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان در خصوص شعار مرگ بر آمريکا اظهار کرد: کسانيکه اين شعار را نفي مي­کنند با زيربناهای فکری و ديني مشکل دارند زيرا بارزترين نهي از منکر، نفي استکبار است که در متن دين مي­باشد.

رجائي افزود: بايد با عبرت از تاريخ، انحرافات تاريخي دوران حاکميت ديني را شناسائي و پيشگيری کنيم./س

برچسب ها: اصفهان ، شعار ، مرگ ، بر ، آمریکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.