بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان؛

مسئولان نظام صیانت از حقوق ملت را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

(و رد الله الذین کفروت بغیظیهم لم ینالوا خیرا) سوره احزاب، آیه 25: و خداوند کافران را با دلی پر از خشم بازگرداند، بی آنکه نتیجه ای از کار خود گرفته باشند.
 
سیزدهم آبان ماه یادآور حوادث فراموش ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است. تبعید امام خمینی در سال 43، شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیر جاسوس خانه آمریکا در سال 58، این روز را با هویت ملی ما گره زده است.
 
واقعه 13 آبان ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد، ملتی که می‌خواهد عزتمندانه زندگی کند و یاور مظلومان عالم باشد نمی‌تواند دست در دست سلطه گران داده و با ظالم ترین کشورها دوستی نماید.

از اساسی ترین پایه های اعتقادی شیعه ابتدا نفی غیر خداست و ملت ایران در 13 آبان برای دومین بار پس از نفی شاه ملعون، شیطان بزرگ را نیز نفی کردند تا انقلابی بزرگتر از انقلاب اول شکل دهند.

اری انقلاب دوم از آن جهت بزرگتر از انقلاب اول است که پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورد و هیمنه شیطان بزرگ را درهم شکست.

به درستی که 13 آبان شروع پرقدرت صدور جهانی انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر گیتی بوده است و جنبش های اسلامی در سطح منطقه نیز متاثر از آن واقعه عظیم می باشد. این واقعه چنان ضربه بزرگی بر پیکره امپریالیسم جهانی وارد آورد که پس از سالها هنوز تلاش ها برای تغییر نگاه ها در این موضوع ادامه دارد و شاهد این مدعا ساختن فیلم های سخیفی چون آرگو می باشد که ناشی از استیصال دشمنان انقلاب اسلامیست.

استکبارستیزی که برخاسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است، روز به روز در دل و جان اقشار مختلف، علی الخصوص دانشجویان انقلابی و بصیر تنومند تر و نیرومند تر می گردد و ملت ایران همچنان راسخ و استوار بر آرمان های خود مانده است و اجازه نخواهد داد کسی به این آرمان های بلند متعرض گردد. آری ملت ایران طبق وعده خداوند به خوبی می داند که سرانجام زمین با مستضعفان عالم است و مستکبران بر خاک مذلت خواهند نشست.

ما دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با اعلام شرکت در مراسم راهپیمایی روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمان های امام راحل، ضمن بیعت مجدد با ولی فقیه زمان، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بر لزوم هوشیاری و ایستادگی دولت و مردم تاکید داشته و اعلام می کنیم:

1.پس از اینکه جریان استکباری حربه های مختلفی را (اعم از ترور، تحریم، جنگ، تهاجم فرهنگی و فتنه انگیزی) علیه نظام اسلامی به کار بست و نتیجه دلخواه از آنها عایدش نشد، بلکه رشد روز افزون ایران را شاهد بود. اکنون در اقدامی جدید در تلاش است در پشت میزهای مذاکره حقوق مت ایران را لگدکوب کند.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید صیانت از حقوق ملت را سرلوحه کارهای خویش قرار داده و اجازه ندهند در فضای بوجود آمده دست بالای خویش در مذاکرات را از دست داده و ناچار به قبول زورگویی‌های دشمنان شوند.

2.بی تردید مبارزه بی امان و بیداری بخش ملت ایران با نظام شرور، زورگو و سلطه گر آمریکا تا هنگایم که به تغییر رویکرد و رفتار آنها منتهی نشود تداوم خواهد داشت و هیچ کس نمی تواند ملت را از آرمان هایش منحرف کند و در این مسیر مقدس تنها مواضع و دیدگاه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فصل الخطاب و قطب نمای حرکت ملت مصمم، مقتدر و ولایتمدار ایران خواهد بود.

3.امروز انسان های لیبرال مسلکی از داخل کشور حل مشکلات کشور را در گرو رابطه با کدخدایشان یعنی آمریکا می دانند. چه کسانی جز منافقین می توانند جنایت آمریکای پلید را در حق ملت نادیده گرفته و ندای همنشینی با آمریکا سردهند؟

حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران به خوبی تمامی فتنه انگیزی های آمریکا را به یاد دارد. حافظه ملت هیچگاه کودتای سال 32 و کشتار بسیاری از جوانان و دانش آموزان را از یاد نخواهد برد.

پناه دادن به شاه ملعون، غارت و بلوکه کردن بسیاری از اموال ملت ایران، انهدام هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و همچنین اعمال وحشیانه ترین تحریم ها علیه ملت ایران را کدام حافظه تاریخی از یاد می برد. مسئولان جمهوری اسلامی در ابتدای امر باید غرامت خواه ستمگری های آمریکا باشند و در ثانی به هیچ وجه از موضع پایین در مقابل این دشمنان قسم خورده انقلاب قرار نگیرند.

4.کسانی که با توسل به دروغ خواهان حذف شعارهای اصیل انقلاب می باشند، بدانند که شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی کامل این جرثومه فساد در حنجره ها فریاد خواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا نیز تا زمانی که این کشور دست از جهان خواری و سلطه گری خود برنداشته و ملت های جهان را تحت ظلم و ستم خویش قرار دهد، ادامه خواهد داشت. نه تنها این دو کشور، بلکه هر کشور جنایتکار و ستمگری در عالم مورد خشم و غضب ملت ایران خواهد بود و این چیزی نیست جز اسلام ناب امام روح الله و چیزی نیست جز خواست امام روح الله.

و اما ما دانشجویان، رسالت دانشجویی خود را رساندن پیام های انقلاب اسلامی ایران به مردم بیدار منطقه می دانیم و این حرکت عالمانه و فداکارانه را تا نابودی کامل دشمنان انقلاب و صهیونیسم جهانی ادامه می‌دهیم و تلاش خود را در تمامی عرصه های جنگ سخت و نرم معطوف داشته ایم تا در سایه سار ولایت و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد شکل گیری و احیای تمدن اسلامی و جامعه اسلامی باشیم.

والسلام


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار