پایان طلایی مسابقات قهرمانی ووشو جهان

چهار مدال طلا در آخرین روز مسابقات قهرمانی ووشو جهان در کوالالامپور (امروز سه شنبه، نوامبر 14 آبان) نصیب تیم ملی ووشو کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روز پایانی مسابقات قهرمانی ووشو جهان امروز سه شنبه 14 آبان ووشوکاران کشورمان سه مدال طلا در بخش ساندا ، یک مدال طلا در دوئلین مردان و مقام چهارمی در بخش دوئلین بانوان را در سالن بدمینتون شهر کوالالامپور به خود اختصاص دادند.
 
لازم به ذکراست،  تیم دوئلین مردان کشورمان متشکل از ابراهیم فتحی، نوید مکوندی و محسن احمدی  با کسب امتیاز 68/9 به مقام اول جهان و کسب گردن آویز طلا دست یافت و تیم های فیلیپین و هنگ کنگ به ترتیب با امتیاز 62/9 و 61/9 مقام دوم و سوم جهان را از آن خود کردند.و در بخش بانوان تیم دوئلین متشکل از محبوبه کریمی و مرضیه صفری مقام چهارمی جهان را از آن خود کردند.
شایان ذکر است: محسن محمد سیفی ساندارکار وزن منفی 65کشورمان با غلبه بر حریف ویتنامی خود طی دو راند در فینال رقابت های جهانی مدال طلا را از آن خود کرد. و حمیدرضا قلی پور سانداکار وزن منفی 85 کشورمان با شکست حریف روسی خود در دیدار نهایی طی دو راند به مدال طلای جهان در این وزن رسید.
 
فضلی پس از دوازده سال عنوان قهرمانی جهان را از سالیکوف گرفت
امیر فضلی سانداکار وزن منفی 80 کشورمان موفق شد با شکست مسلم سالیکوف یکی ازمعروف ترین سانداکاران جهان و قدرتمند ترین سانداکار روسیه در دیدار پایانی رقابت های جهان مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.
 
لازم به ذکراست که سالیکوف پس از دوازده سال حضور در رقابت های جهانی طعم تلخ شکست را چشید و این پیروزی شیرین نصیب امیرفضلی سانداکار با غیرت کشورمان شد که طی سه راند مبارزه سرسخت و نفس گیر حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد.

برچسب ها: ووشو ، رزمی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار