دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: از رحمتی چیزهای زیادی آموخته ام اما در نظر دارم فصل آینده از تیم استقلال تهران جدا شوم.

مهرداد محمدحسینی در خصوص شرایط خود در تیم استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدارو شکر شرایط خوبی دارم و باید تلاش کنیم تا استقلال در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شود و در تمرین و مسابقات از جان و دل برای سربلندی تیم فوتبال استقلال مایه بگذاریم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال افزود: برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود که در تیم های پرطرفدار حضور داشته باشد و این برای من هم سعادت بزرگی است چون حضور در کنار بازیکنان بزرگ و ملی پوش و خوش سابقه را تجربه می کنم.

محمدحسینی به حضور خود در کنار بزرگانی چون "رحمتی" اشاره و عنوان کرد: من افتخار می کنم که در کنار "رحمتی" تمرین می کنم و در این 2 سال که کنار او بودم از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام و از تمرین با وی لذت می برم وی بازیکن خوب و با اخلاقی است، وی دروازه بان خوب تیم ملی فوتبال بوده و میتوان از تجربه فنی او بهره گرفت در کل کنار او سابقه خوبی محسوب می شود.

وی از آخرین فصل قرارداد خود با استقلال خبر داد و اضافه کرد: این آخرین فصلی است که با استقلال قرارداد بسته ام و سعی می کنم با قهرمانی از استقلال جدا شوم و برنامه های خوبی برای تقویت فوتبالم دارم و باید این برنامه ها را برای بالا بردن سطح فوتبالم به کار گیرم.

دروازه بان استقلال با تشریح عملکرد "امیر قلعه نویی" سرمربی تیمش تصریح کرد: " قلعه نویی " بزرگترین مربی ایران است و از این که شاگرد او هستم به خود می بالم.

محمدحسینی با ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال با مربیگری امیر قلعه نویی و مدیریت فتح اله زاده جایگاه خوبی را در قهرمانی لیگ بدست آورد و چشم به قهرمانی جام حذفی و آسیا بدوزد.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: حسینی ، استقلال ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار