قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما برای سبک سه امتیاز بازی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بازیکنان ما قصد دارند با ارائه بازی هجومی و سبک سه امتیازی بازی رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس را در آزادی بشکنند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره گفته های ویس در مورد تلاش برای قهرمانی فولاد در نیم فصل گفت: گفته های ویسی به جا است اما ما برای بقا و ماندن در لیگ برتر تلاش می کنیم و کاری به دیگر تیم ها نداریم.

وی درباره انتقال میداوودی و مبعلی به تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر مسئولان استقلال پیشنهادی به ما ارائه نکردند. میداوودی و مبعلی بازیکنان مؤثر تیم هستند و تعصب خاصی به پیراهن تیمشان دارند.

پورکیانی درباره فرازونشیب فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما مقابل الوند همدان 120 دقیقه بازی کردند چهار تا از آن ها مصدوم شدند بر این اساس مقابل تراکتور سازی بدون استراحت و خستگی مضاعف ظاهر شدند و چهار گل از این تبریزی بیان کردند.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد با توجه به این که حضورمان در لیگ برتر تا الان نتایج راضی کننده بوده است به هر حال ما انتظار داشتیم که نتایج بهتری مقابل حریفمان بگیریم اما بدشناسی مانع این امر شد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان گفت : قرارداد بازیکنان ما نسبت به دیگر تیم ها پائین تر است براین اساس ما تا الان به تعهدات خود عمل کردیم و مشکلی در این باره نداریم .

پورکیانی در پایان درباره اختلاف با تیم فولاد خوزستان بیان کرد : این موضوع صحت ندارد و ما اختلافی با تیم فولاد خوزستان نداریم . ساختار مدیریتی هر دو باشگاه مجزا از یکدیگر است و ارتباطی بین تیم ما و فولاد خوزستان وجود ندارد تا باعث کدورت شود.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال خوزستان در بازی هفته پانزدهم فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صف آرایی می کند . هم اکنون این تیم با 16 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: پورکیانی ، لیگ ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار