دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه 3

عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان و دبیران شورایاری محلات منطقه 3 تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 3 تهران ،جدیدی در جلسه ملاقات عمومی شهردار منطقه 3 با شهروندان حضور یافت و با آنها دیدار و گفتگوکرد.
 
این گزارش حاکی است از سوی دیگر جلسه دیدار صمیمانه عضو شورای اسلامی شهربا  دبیران شورایاری محلات و با حضور مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار و مهندس رضا مرادی قائم مقام منطقه برگزار شد.
 
مهندس سلیمانی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از پشتکار و ابتکار عمل مهندس پشمچی زاده شهردار پیشین منطقه 3 ابراز امیدواری کرد با هدایت و رهبری اعضای شورای شهر و کمک و همفکری اعضای شورایاری محلات در جهت تکمیل پروژه ها و حل معضلات شهروندان حرکت جدیدی در مدیریت شهری شروع شود.
 
شهردار منطقه 3 در ادامه با ابراز خرسندی از ترکیب دبیران شورایاری محلات منطقه 3 که گروهی فعال هستند اظهار داشت : خوشبختانه این منطقه  شهروندانی فرهیخته داردکه می توان از تعامل با آنان برای پیشبرد اهداف شهر بهره برد.
 
در ادامه این جلسه دبیران شورایاری محلات به معرفی خود و توانایی ها و نیازهای محلات پرداختند.
 
جدیدی نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر از مهندس پشمچی زاده که در زمان اندک با توان بالا خدمات پایدار و قابل توجهی را به اجرا گذاشته است، برای انتخاب شایسته فردی دلسوز ، باانگیزه و پتانسیل بالا به عنوان شهردارجدید منطقه 3 به شهردار تهران تبریک گفت.
 
وی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند چشم و بازوی شهردار این منطقه برای خدمات رسانی به شهروندان باشد افزود: خوشبختانه منطقه 3 پتانسیل و ظرفیت بالایی برای کارکردن دارد و امید می رود با رویکرد مثبت اندیشی منطقه ای توام با سرزندگی و همیشه تهرانی شاداب با مردمی شادمان داشته باشیم.
 
عضوشواری اسلامی شهر تهران در ادامه جلب رضایت و خدمت به مردم با عشق و انگیزه را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد فرهنگ مسجدی که آمیخته با مذهب و سنت و رسوم ما ایرانیان است در محلات بیدار شود.
 
وی فاصله گرفتن از این فرهنگ را خطر بزرگی عنوان کرد که در کمین ماست و افزود: دشمن در تلاش است که فاصله مردم و ولایت را زیاد کند و ما برای جلوگیری از این فتنه باید در خط رهبری حرکت کنیم و از دستورات ایشان پیروی کنیم.
 
مهندس مرادی قائم مقام منطقه در خاتمه این جلسه با ابراز خوشحالی از اینکه منطقه 3 تهران دارای یکی از منسجم ترین و فعال ترین شورایاری هاست افزود: در حال حاضر این افراد ، خود به کارشناسان و مدیران محلات تبدیل شده اند که با همراهی و همدلی  در بسیاری از امور شهری مشارکت فعال دارند.
برچسب ها: شورا ، تهران ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار