سایت فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی از رقابتهای قهرمانی کشتی نظامیان جهان نوشت: ایران میزبان این رقابتها عنوان نخست را در هر دو رشته آزاد و فرنگی به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کشتی گیران نظامی جهان اکتبر 2013 برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشتی نظامیان جهان گردهم جمع شدند که در نهایت ایران میزبان این رقابتها قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی از آن خود کرد.

در کشتی فرنگی تیم میزبان سه طلا، دو نقره و دو برنز گرفت. تیم کشتی فرنگی ایران با 64 امتیاز اول شد. قزاقستان و اوکراین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابتهای امسال، چندین مدال آور المپیکی و جهانی نیز حضور داشتند. «یون ون چول» قهرمان وزن 55 کیلوگرم قهرمانی جهان در سال 2013 با برتری تکنیکی تمام حریفان خود را مغلوب کرد.

سعید عبدولی قهرمان وزن 66 کیلوگرم 2011 جهان موفق شد در وزن 74 کیلوگرم نیز قهرمان شود. بشیر باباجان زاده مدال آور سال 2011 نیز طلای 120 کیلوگرم را در این رقابتها تصاحب کرد.

"السکاندر ششمن" از اوکراین توانست با شکست دامیان جانیوفسکی دارنده برنز المپیک 2012 از لهستان، در فینال وزن 84 کیلوگرم طلای این وزن را تصاحب کند.

ایران در کشتی آزاد نیز با قدرت ظاهر شد و پنج طلا و دو نقره گرفت.

دنگ ژی وی دارنده مدال برنز سال 2011 رقابتهای قهرمانی آسیا و دارنده عنوان پنجمی در رقابتهای قهرمانی 2013 جهان، مدال طلای دسته 120 کیلوگرم را گرفت و مانع از دستیابی حریف ایرانی به این مدال شد. در وزن 55 کیلوگرم «جونگ هاک جین» کشتی گیر کره شمالی با غلبه بر حریف ایرانی خود مدال طلا این وزن را از آن خود کرد.

متن این گزارش در اینجا قابل دریافت است.

برچسب ها: کشتی ، فیلا ، گزارش ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار