مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا؛

رئالی ها به دنبال کورسوی امید در خانه/توره در اندیشه انتقام

هفته نخست مرحله برگشت لیگ قهرمانان امشب با برگزاری دیدارهای حساس یوونتوس و رئال مادرید و زسکاسکو و منچسترسیتی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نخست دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در 4  گروه با پیگیری 8 دیدار آغاز می شود.

گروه A

منچستریونایتد- رئال سوسیداد؛ شیاطین سرخ به دنبال صعود قطعی

تیم منچستر یونایتد که در روز های اخیر عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و پس از پیروزی مقابل نوریچ در جام اتحادیه و شکست 3 بر 1 مقابل فولام در لیگ قهرمانان هم اکنون می خواهد با تثبیت صدرنشینی و قطعیت بخشیدن به صعودش به مرحله بعد قدری از انتقادها را کم کنند.

امشب در گروه A لیگ قهرمانان اروپا شیاطین سرخ به مصاف رئال سوسیداد در اسپانیا خواهند رفت تا پیروزیشان در اولدترانورد را در اسپانیا هم تکرار کنند.منچستری ها هم اکنون صدرنشین گروه A  هستند.

شاختار دونسک- بایرلورکوزن؛ شاختار دونسک در دیدار خانگی به مصاف بایرلورکوزن می رود

این دیدار امشب در حالی پیگیری می شود که هر دو تیم در تلاش هستند تا با قرار گرفتن در درده دوم این گروه همراه منچستریونایتد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند لورکوزن در بازی رفت موفق شد جشنواره ای از گل راه بیاندازد و با 4 گل تیم اوکراینی را از میان بردارد.

گروه B

یوونتوس- رئال مادرید؛ بیانکری ها به دنبال کورسوی امید در تورین

بیانکری ها شهر تورین امشب در حالی میزبان رئال مادرید هستند که در دور رفت بازی ها تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه سوم و در آستانه حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارند، این در حالی است که تیم مقابل بیانکری ها (رئال مادرید) با سه پیروزی مقتدرانه در جایگاه نخست گروه B‌ قرار دارد و امشب هم قصد دارد در دورانی که کریستین رونالدو در اوج قرار دارد و به دنبال ثابت کردن خود و پیشی گرفتن از لیونل مسی است نوار پیروزی هایشان را تکرار کنند و در دور برگشت هم یوونتوس را شکست دهند.

کپنهاگن- گالاتاسرای

کپنهاگن دانمارک در یک دیدار خانگی میزبان گالاتاسرای خواهد بود،‌ تیم ترک تبار گالاتاسرای در بازی رفت با نتیجه 3 بر 1 پک نهاگن را شکست داد، تیم دانمارکی در صورت از دست دادن سه امتیاز این بازی باید از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نغمه وداع را سردهد.

از طرفی گالاتاسرای نیز در بهترین شرایط امیدوار است که بیانگزی ها شهر تورین بازی برگشت هم به رئالی ها واگذار کنند تا بتوانند با خیال راحت به عنوان تیم دوم ازمرحله گروهی صعود کنند.

گروه c

پاریس سن ژرمن – اندرشت

ژرمن های فرانسوی که هم اکنون با 9 امتیاز در صدر جدول گروه "c" قرار دارند امشب به بلژیک سفر خواهند کرد اندرشت بلژیک دردور رفت این رقابت ها 5 گل را از این تیم فرانسوی دریافت کرد و هم اکنون قصد دارد در خانه به دفاع از شکست سنگین دور رفت بپردازد اما نباید فراموش کرد که زلاتان ابراهیموویچ هم اکنون در دوران اوج قرار دارد و با وجود رد کردن سن 32 سالگی در بازی مقابل اندر شت توانست 4 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند و به جمع 10 بازیکنی بپیوندد که در یک بازی 4 گل به ثمر رسانده اند.

المپیاکوس – بنفیکا

المپییاکوس یونان نیز در خانه خود از بنفیکا پذیرایی می کند، هر دو تیم با 4 امتیاز رقابت شدیدی دارند تا به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند.

گروهD 

باواریی ها به دنبال تکرار پیروزی ها

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای قطعی کردن صعود خود به 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باید به ویکتورپابلژن در چک روبرو شود. باواریی ها در بازی رفت برای کسب پیروزی خانگی توانستند مقتدرانه 5 گل را به ثمر رسانند. اما بایرنی ها این هفته مقابل "هوفنهایم" دیدار سختی را پشت سر گذاشتند و موفق شدند در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسند.

زسکامسکو – منچستر سیتی؛ توره در اندیشه انتقام

منچستر سیتی در گروه "D" لیگ قهرمانان اروپا میزبان زسکاسکو خواهد بود، منچستر سیتی در بازی رفت موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این تیم روسی را شکست دهد. این دیدار با حواشی زیادی همراه بود چرا که هواداران تیم میزبان یحیی توره هافبک رنگین پوست منچستر سیتی توهین نژادی کردند که باعث شد بازی چندبار متوقف شود یوفا نیز در واکنش به حرکت زشت هواداران تیم روسی این باشگاه را جریمه کرده است، به همین خاطر توره انگیزه زیادی در بازی برگشت برابر زسکا خواهد داشت. منچستر سیتی به غیر از شکست در بازی برابر بایرن مونیخ، سایر بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در صورتی که بتواند در خانه نیز این تیم را شکست دهد، صعودش را به عنوان تیم دوم این گروه قطعی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دور ، برگشت ، لیگ اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار