حاجی پور: همه جا استقلال را با " فتح اله زاده " می شناسند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشکل مالی اساسی ترین مشکل استقلال است.

افشین حاجی پور در خصوص ضعف تیم فوتبال استقلال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه بارزترین نقطه ضعف استقلال بازی کردن در سه لیگ جام حذفی, لیگ برتر و جام قهرمانان باشگاه های آسیاست که این تیم داشته و بازیکنان را دچار ضعف بدنی، تحلیل قوا، کاهش تمرکز فکری کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود : نقطعه عمده این مشکلات مسافرت های طولانی، رفت و آمدهای زیاد، نبود بازیکن بدلیل حضور تیم ملی مصدومیت و یا محدودیت است که این تیم را این چنان اذیت کرده است.
حاجی پور به تشریح مشکل " مالی" تیم فوتبال استقلال به عنوان اصلی ترین مشکل پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه باید بگویم مشکل مالی ریشه استقلال را خشک کرده به طوری که نبود شرایط مالی در هر تیمی موجب عدم به خدمت گرفتن بازیکنان می شود. این مشکل حاد است و باید بگویم کسی در جهت رفع این مشکل برنخواهد آمد .
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه با تقدیر از مدیریت قوی امیر قلعه نویی در کادر فنی و علی فتح اله زاده در راس مدیر عاملی تیم تصریح کرد: امیر قلعه نویی مردانگی کرده که در تیم فوتبال استقلال ماندگار شده و علی رغم شرایط بد مالی مسافرتهای طولانی به خاطر حضور در جام آسیا و بسیاری مشکلات دیگر عملاً کار با این تیم را ادامه می دهد در حالی که اگر هر سرمربی دیگری بود قطعاً با این وضعیت حاضر به پذیرفتن سرمربی گری نبود. در مورد شخص فتح اله زاده هم بگویم وی مدیری دوست داشتنی است که نقش اساسی در مدیریت بحران دارد و در تیم استقلال جا افتاده است و همگان تیم استقلال را با فتح اله زاده می شناسند و هواداران اگر از بازیهای استقلالی ها خیالشان آسوده است بخاطر مدیریت فتح اله زاده در سمت مدیرعاملی تیم است و وی دل میلیونها هوادار را شاد می کند.
بازیکن سابق تیم آبی پوشان پایتخت در ادامه به خداحافظی مجیدی اشاره و اضافه کرد: خداحافظی مجیدی بد موقع بود ولی باید به نظرش احترام گذاشت به نظرم مجیدی باید صبر می کرد ولی همین را بگویم که فرهاد بی حاشیه است و از طرفی خداحافظی وی باعث شد تا استقلال به حاشیه نرود ولی نکته این است که وی در شرایطی خداحافظی کرد که تیم به وی نیاز داشت.
حاجی پور در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مسئولین کمک کنند مشکلات مالی تیم را حل کنند تا شاهد موفقیتهای بین المللی تیم باشیم و دل میلیونها هوادار را شاد کنیم.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: ضعف ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار