رودهن/

شهرداری دماوند آماده استقبال از ماه محرم است

مسوول ستاد برگزاری برنامه های ایام محرم در شهرداری دماوند از آماده‏ باش نیروهای خدماتی و اکیپ‏ های آتش‏ نشانی برای ارائه خدمات بهتر در ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان خبر داد.

ˈمهدی غلامرضاییˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: شهرداری دماوند به منظور پاسداشت حماسه عاشورا و ایام محرم فعالیت همه‏ جانبه و تمام وقت را در قالب ستاد محرم به شهروندان ارائه خواهد کرد.

وی گفت: این ویژه ‏برنامه‏ ها با هدف گرامیداشت ایام محرم و مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‏ الحسین (ع)، بهره‏گیری از ظرفیت‏های مدیریت شهری در راستای ترویج ارزش‏های دینی و انقلابی، برجسته‏سازی جلوه‏های نهضت حسینی در فرهنگ عمومی، ترویج باورهای اصیل عاشورایی و بهره‏گیری از مشارکت‏های خودجوش مردمی برای پاسداشت مفاهیم عاشورایی در حال برگزاری است.

معاون شهرداری و مسوول ستاد برگزاری برنامه های ماه محرم اضافه کرد: از جمله برنامه ‏های ستاد محرم شهرداری دماوند می‏توان به شست‏شوی محوطه ‏های حسینیه ‏ها و تکایا، طرح جمع‏آوری ویژه زباله‏ ها، جمع‏آوری هرگونه سد معبر به ویژه در مسیر عبور دسته ‏جات و نصب بنر و فضاسازی متناسب با ایام محرم اشاره کرد.

غلامرضایی اهتزاز پرچم ‏های سیاه در میادین و ورودی شهر، توزیع پرچم و پلاکارد محرم در بین حسینیه‏ ها، ارسال حدود دو هزار پیامک تسلیت، آماده‏ باش نیروهای خدماتی و اکیپ‏های آتش‏ نشانی و ... در سطح شهر دماوند را از دیگر برنامه‏ ها عنوان کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.