ارومیه/

تجارت چمدانی 5240 تن کالا از گمرک سرو

مدیر گمرک سرو گفت: هفت ماه امسال 5 هزار و 240 تن کالا از طریق تجارت چمدانی گمرک سرو صادر شد.

شمس‌الله کاظمی‌کشتیبان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه؛ با اشاره به صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی سرو، اظهار داشت: هفت ماه امسال 5 هزار و 240 تن کالا از این طریق صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از طریق تجارت چمدانی سرو اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی به این روش در هفت ماه امسال 3 میلیون و 3 هزار و 976 دلار برآورد شده است.

کاظمی‌کشتیبان با بیان اینکه 4 هزار و 912 تن کالا در هفت ماه سال گذشته به روش تجارت چمدانی از سرو صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها یک میلیون و 323 هزار و 775 دلار بود.

مدیر گمرک سرو افزود: میزان صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی سرو در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی به افزایش وزن و ارزش دلاری کالاهای صادراتی از طریق تجارت چمدانی گمرک سرو اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

کاظمی‌کشتیبان ادامه داد:افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی به روش تجارت چمدانی از گمرک سرو در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 127 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از طریق تجارت چمدانی سرو اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی به این روش در هفت ماه امسال 573 دلار گزارش شده است.

انتهای پيام/ش ک

برچسب ها: سرو ، گمرک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.