فرمانده نیروی انتظامی بیجار خبر داد:

هلاکت سرکرده باند سارقان مسلح در کردستان

فرمانده نیروی انتظامی بیجار از به هلاکت رسیدن سارق احشام این شهرستان پس از درگیری با ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ رحمت‌الله کریمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از به هلاکت رسیدن سارق مسلح  احشام شهرستان بیجار پس از درگیری با ماموران انتظامی خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات سرقت‌های اخیر احشام در بیجار گفت: با اولین سرقت توسط این سارق سابقه‌دار در 12 مهر ماه سال جاری در دامداری و گاوداری‌های اطراف شهر بیجار کار تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز شد.

کریمی با بیان اینکه از مهرماه تا 12 آبان 14 فقره سرقت احشام در این شهرستان اتفاق افتاده است افزود: طی بررسی‌های بسیار با توجه به اینکه روش و طریقه سرقت‌ها به یک منوال بوده است بعد از چهره‌نگاری توسط پلیس انتظامی موفق به کشف یک سری سرنخ‌های مهم شدیم که ما را در کشف مکان این سارق سابقه‌دار کمک شایانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار اضافه کرد: چهره‌نگاری‌های انجام‌شده نشان داد که چهره این فرد سابقه‌دار در سیستم آگاهی‌های سراسر کشور و سیستم زندان استان کردستان فرد شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از طریق سامانه زندان سنندج چهره این سارق سابقه‌دار که سرکرده سارقان احشام بود را به دست آورده و طی اقامات انجام شده طی اطلاعاتی از شماره تلفن‌های این سارق در سرقت‌های گذشته ردیابی و محل وی را با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی وی شدیم.

وی بیان کرد: بعد از کسب اطلاعات و مستندات و تلاش‌های نیروی انتظامی رد این سارق سابقه‌دار را در شهرستان کامیاران پیدا کرده و نیابت قضایی را برای سنندج، کامیاران و دیواندره از طریق دادستان شهرستان بیجار اخذ کرده تا مأموران بتوانند به طور غیرمحسوس تردد این فرد و افرادی که با وی ارتباط دارند را زیر نظر داشته باشند.

وی افزود با تدابیر فرمانده انتظامی کردستان مبنی بر هماهنگی های لازم نیروی‌های انتظامی تمامی شهرستان‌های کامیاران دیواندره و سنندج و بیجار به محض مشاهده این سارق سابقه‌دار نیروهای پلیس وارد عمل شده و وی را دستگیر کنند.

کریمی بیان کرد: بعد از تلاش‌های 3 ساعته و با وجود اخطارهای پلیس وی اقدام به شلیک به سمت نیروهای انتظامی کرده بود و در نهایت نیروهای مقتدر نیروی انتظامی در تاریخ 12 آبان ماه وی را به هلاکت رساندند.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار، فرار از زندان سنندج در تاریخ 16 شهریور سال جاری، حمل سلاح‌های غیرمجاز، جرائم خشن، انجام سرقت‌های مسلحانه در استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان را از جمله سوابق سرکرده اصلی باند سرقت احشام شهرستان بیجار عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رامیار
۲۳:۱۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید