ارائه مقالات مختلف در همایش بین المللی علم و فوتبال

در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال کارگاههای مختلفی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کارگاه بررسی زمان مالکیت توپ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی برگزار شد که دکتر محمد احسانی، محمود یاوری و گودرز حبیبی هیات رئیسه این جلسه بودند.

همچنین بررسی ثبات مربی با میزان موفقیت تیمی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران، بررسی ارتباط بین اخلاق حرفهای مربیان و عملکرد اخلاقی و حرفهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران، اولویت بندی معیارهای انتخاب مربیان تیم های فوتبال لیگ برتر کشور ایران ارائه شد. کارگاه آنالیز بازی توسط هومن افاضلی در تالار شیخ مفید و در پایان دکتر محمد خبری و دکتر آلبرتو سی در همین تالار برگزار شد. از دیگر بحث های امروز می توان به کارگاه تمرین و بدنسازی در فوتبال با حضور هیات رئیسه دکتر سجاد احمدی زاد و حسین عبدی اشاره کرد که مقالاتی چون پایش بارتمرین در بازیکنان نخبه فوتبال، آثار حاد روشهای مختلف گرم کردن بر قابلیتهای حرکتی بازیکنان فوتبال، مقایسه تمرینات مقاومتی با استراحت فعال و غیر فعال بر عملکرد آزمون مهارتی استقامتی بازیکنان فوتبال، پاسخهای فیزیولوژیک و اعمال مهارتی در قالبهای ترکیبی بازی در زمین کوچک، تغییرات لاکتات، ضربان قلب آستانه و زمان رسیدن به خستگی بازیکنان فوتبال در آزمون فزاینده تدریجی در آن مطرح شد.

آخرین مقالاتی که امروز در همایش علم و فوتبال برگزار شد، ارتقا عملکرد فوتبال و فلسفه مدرن فوتبال قطر بود که توسط دکتر والتر دی سالوو ارائه شد. هیات رئیسه این کارگاه دکتر محمدرضا کردی، دکتر محمد فرامرزی و دکتر فریده شجاعی بودند. در این کارگاه مقالاتی  از قبیل اثرات نوشیدنی های ورزشی حاوی کربوهیدرات و کافئین بر عملکرد فوتبالیستها،  اثرات حاد دو نوشیدنی ورزشی ردبول و پاورید بر عملکرد هوازی و بی هوازی فوتبالیستهای جوان، پاسخهای حاد هورمونی پس از فعالیت مقاومتی و مصرف مکمل اسیدهای آمینه شاخه دار در بازیکنان فوتبال بودند.

در پایان هم کارگاهی با نام رویکردهای نوین در بدنسازی توسط دکتر حمید رجبی در سالن فیض ارائه شد.
پايان متن/
برچسب ها: مقالات ، همایش ، فوتبال ، بلاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار