مایکل مان: هيچکس انتظار نتايج آني را از مذاکرات ژنو ندارد

سخنگوي "کاترين اشتون" مسئوول سياستگذاري خارجي اتحاديه اروپا در آستانه مذاکرات ايران و 1+5 در ژنو گفت: هيچکس انتظار نتايج آني را از اين مذاکرات ندارد و توپ در زمين ايران قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "مايکل مان" در اظهاراتي در ژنو در مصاحبه با شبکه سی‌سی‌تی‌وی گفت: ما بايد بنشينيم و درباره اصل مطلب و محتواي موضوعات گفتگو کنيم. اميدواريم که ایرانی‌ها آماده مذاکره باشند و به نظرم هيچکس انتظار نتايج آني را ندارد و اين جريان مذاکره است اما مطمئنا ما اميدواريم که اين هفته بتوانيم پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته باشيم.

وي افزود: اگر ايراني‌ها واقعا آمادگي لازم براي پرداختن به  مسائل اصلي را  در اينجا داشته باشند آنگاه  ما مي توانيم آن را با  آنچه که تاکنون گفته ايم تطابق دهيم اما پيشنهادات ما هنوز بر روي ميز قرار دارند و هنوز بر روي ميز باقيمانده است و من بار ديگر بايستي بر روي اين موضوع تاکيد کنم که توپ در زمين ايراني‌ها قرار دارد تا  حقيقتا در اينجا به مسائل کليدي بپردازند.

سخنگوي کاترين اشتون در گفتگو با شبکه تلويزيوني چين، در رابطه با دستيابي به پيشرفت قابل ملاحظه در مذاکرات هسته‌ايِ اين هفته در ژنو، ابراز اميدواري کرد. 

مايکل مان درباره دور جديد مذاکرات هسته‌اي با ايران گفت، ما اميدواريم همه‌ي آنان آماده تعامل با يکديگر باشند.

مان در خاتمه اضافه کرد، با اين حال، ما اميدواريم در گفتگوهاي اين هفته پيشرفت قابل توجهي به دست آوريم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار