بنگر: دست‌شان درد نکند که مرا بازیکن اخلاق کردند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌استقلالی‌ها آنقدر دفاعی بازی کردند که در نیمه اول توپ به دست نیلسون نخورد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محسن بنگر پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. در کل نیم فصل اول خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم هم خوب نتیجه بگیریم.  استقلالی‌ها در این بازی یک مهاجم داشتند و به جز دروازه‌بان با 9 بازیکن دیگر دفاع می‌کردند. فقط میداودی در زمین ما بود که فشار زیادی به مدافعین نیامد. این یک امتیاز مبارک استقلالی‌ها باشد و به آنها تبریک می‌گویم. هفته‌های قبل خدا با ما بود و توانستیم ببریم اما در این بازی هر کاری کردیم نتوانستیم به گل برسیم. به قدری به سمت دروازه استقلال صنعتی حمله بردیم و آنها دفاع کردند که در نیمه اول اصلا توپ به دست نیلسون دروازه‌بان ما نخورد و این برای من جای سوال داشت.
 
بنگر در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گفت: استقلال 2 بازی دیگر دارد که باید این بازی‌ها را پیروز شود تا قهرمان نیم فصل شود. البته ما خوشحال می‌شویم که در بازی تراکتورسازی با استقلال یک برنده باشد. یک بازی می‌تواند یک تیم را از کورس قهرمانی عقب بیندازد و باید این بازی را جبران کنیم. اینکه هوادارن به قهرمانی ما امیدوارند بسیار خوب است و قهرمان هم آخر فصل مشخص خواهد شد.
 
وی در خصوص کسر امتیاز از پرسپولیس و تاثیر آن در جایگاه این تیم گفت: در بازی با داماش من روی سکوها بودم اما چیزی نشنیدم. اعضای کمیته انضباطی احتمالا چیزی شنیدند که یک امتیاز کسر کردند.
 
بنگر در پایان درباره اینکه بازیکن اخلاق زمین شد خاطرنشان كرد: من هنوز مکانیزم انتخاب بهترین‌ها را نمی‌دانم. حتما استقلال صنعتی ما را برده و خوب بازی کرده که بهترین بازیکن از آنها انتخاب شده و من مرد اخلاق شدم. اگر بازی را می‌بریدم حس بهتری داشتم. نمی‌دانم معیارشان برای انتخاب بازیکن اخلاق چه بود اما دست آنها درد نکند و من از آنها تشکر می‌کنم که مرا به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب کردند.

برچسب ها: بنگر ، پرسپولیس ، مدافع ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار