کواکبیان در حاشیه مراسم ختم مرحوم عسگراولادی:

اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس دهم را به دست خواهند گرفت

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: در انتخابات آینده مجلس دهم قطعا اکثریت نمایندگان اصلاح طلب خواهند بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم ختم حبیب‌الله عسگراولادی که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه انتخاب اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم چیست اظهار داشت: در این مورد گمانه زنی زودهنگام است. 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آقای کرباسچی ناطق‌نوری را به عنوان سرلیست معرفی کرده است اضافه کرد: من بعید می‌دانم که ناطق نوری برای اصلاح‌طلبان سرلیست شده چون خودش نیز مطرح کرده است. 

کواکبیان در پاسخ به سوال دیگری که آیا کرباسچی می‌تواند به عنوان نماینده کارگزاران ناطق‌ نوری را برای اصلاح‌طلبان سرلیست معرفی کند گفت: ناطق نوری حلقه وصل خوبی است اما در صورتی که خودش هم این را بپذیرد. 

دبیرکل حزب مردم سالاری درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا اصلاح‌طلبان نظر کرباسچی را قبول دارند افزود: نظرات متفاوت است اما بنده معتقدم ناطق نوری گزینه بسیار خوبی است اما خودش هم باید بپذیرد.
 
کواکبیان درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس دهم چیست گفت: معتقدم همه چیز باید براساس قانون پیش رود و حتما مجلس دهم اکثرا اصلاح طلبان هستند. 

دبیرکل حزب مردم سالاری درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با توجه به فشاری که هم اکنون مجلس به وزارت علوم آورده است آیا این از اختیارات وزارت علوم است که در انتخاب معاون وزیر دخالت کند، اظهار داشت: در آیین نامه مجلس این وجود دارد که مجلس درباره وظایف و عملکرد وزرا سوال و استیضاح کند اما اینکه بخواهد اختیارات وزیر را زیر سوال ببرد نداریم، وزیر حق عزل و نصب داشته و در هیچ جای قانون نیامده که اگر کسی رأی نیاورد هیچ شغلی به آن ندهند. 

کواکبیان در پاسخ به سوالی دیگری مبنی براینکه اصلاح طلبان در قبال عارف ماکیاولیستی عمل می‌کنند علی رغم اینکه عنوانی به وی می‌دهند از آن عبور می‌کند، خاطرنشان کرد: وعده‌ای به ایشان نداده نشده اما بحث این بود که وی مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار بگیرد اما در حال حاضر دکتر ولایتی معرفی شدند. 

کواکبیان در پایان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه قرار شود عارف بعنوان سرلیست مجلس آینده معرفی شود چطور، تاکید کرد: این موضوع بستگی به خودش دارد اگر بخواهد وارد مجلس شود باید از آن استقبال کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاح طلبان ، مجلس ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار