ستاد مديريت بحران منطقه 19 گفت: مانور تخليه امن و پناهگيري صحيح ويژه دانش آموزان در مدارس منطقه 19 در سال تحصيلي جاري برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين ستاد مانور تخليه امن و پناهگيري صحيح ويژه دانش آموزان در مدارس منطقه 19 به منظور آشنايي با نحوه تخليه امن و پناهگيري صحيح از نخستين روز مهر تا پايان سال 92 اجرا مي شود.

در همين راستا تا كنون در 8 مدرسه واقع در منطقه 19 اين مانور برگزار شده و تا پايان سال تحصيلي جاري در 90 درصد مدارس منطقه مانور تخليه امن و پناهگيري صحيح برگزار مي شود.

پيش بيني مي شود ماهانه 20 مانور در مدارس منطقه 19 برگزار شود.

مانور تخليه امن و پناهگيري صحيح تا كنون در مدارس ارشاد، زماني، مقداد، فضيلت، آزادگان، مهدكودك، سراي شكوفه جنوبي پيش دبستاني سرداران شهيد هنرستان پاسداران، دبيرستان فاطمه الزهرا (س) و دبيرستان دخترانه روزبهاني برگزار شده است اين مانور تحت نظارت كارشناس ‌آموزش ستاد مديريت بحران منطقه 19 و مسئول برگزاري مانور در مدارس با ارائه اطلاعات جامعي قبل از برگزاري اين مانور از جمله مديريت بحران چگونگي پناهگيري صحيح جاهاي امن در مدارس و چگونگي تخليه امن و اضطراري اجرا مي شود.

كارشناسان ستاد مديريت بحران در طول مانور تذكرات لازم را در هنگام اشتباهات دانش آموزان و راهكار صحيح را به دانش آموزان ارائه مي كنند.

در پايان اين مانور دانش آموزان آموزه هاي خود را به صورت عملي تمرين مي نمايند.

انتها‌ی‌پیام/
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، مدارس ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار