قزوين/

کاسپین قزوین آذر ماه در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال است

تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، 19 آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم لیگ برتری استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، با قرعه‌کشی مسئولان سازمان لیگ فوتبال کشورمان، تیم فوتبال کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی 19 آذر ماه سال جاری باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پرآوازه و قدرتمند استقلال تهران برود که پیش از این قرار بود این دیدار هفدهم آبان ماه برگزار شود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در حال حاضر دومین حضور خود را در رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، به نوعی از شرایط خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار است به طوری که بازیکنان این تیم پس از پایان هفته چهارم این رقابت‌ها با به دست آوردن دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست و با کسب هفت امتیاز جایگاه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

شاگردان یوسف نادریان در تیم کاسپین قزوین در حالی باید خود را آماده دیدار با آبی‌پوشان پایتخت کنند که در دیدار قبلی خود موفق شدند در اصفهان تیم شهدای ارتش این شهر را با نتیجه پرگل چهار بر صفر درهم بکوبند تا با روحیه بالایی خود را برای سفر به تهران آماده کنند.

اما یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در همین ارتباط  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: شاگردانم در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستند و با توجه به نتایج خوبی هم که در هفته‌های آغازین رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان به دست آورده‌ایم، تیم رفته رفته به پختگی در این مسابقات خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال کاسپین قزوین باید نوزدهم آذرماه سال جاری در یک بازی حساس مقابل تیم استقلال تهران قرار بگیرد، عنوان می‌کند: همه کسانی که با فوتبال آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که شرایط آبی‌پوشان نسبت به تیم کاسپین کاملا متفاوت است، به طوری که این تیم یکی از پر افتخارترین تیم‌های حال حاضر آسیا و کشورمان است که حتی ماه گذشته خود را به جمع چهار تیم برتر قاره کهن هم رسانده است.

نادریان با بیان اینکه هفت، هشت بازیکن استقلال در حال حاضر در تیم ملی فوتبال کشورمان عضویت دارند تصریح می‌کند: همه این‌ها نشان می‌دهد که تیم فوتبال کاسپین قزوین برای رویارویی با این تیم پرآوازه کشورمان در بازی مرحله یک شانزدهم پایانی خود در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور کار سختی و دشواری را پیش رو خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به اینکه در مقابل تیم پرستاره استقلال تهران بازی سختی را در پیش خواهند داشت، خاطرنشان می‌کند: بدون شک شاگردانم برای این دیدار از روحیه بالایی برخوردار هستند و یقینا با توجه به همین امتیاز تیم از پیش باخته‌ای در مقابل آبی‌پوشان پایتخت نخواهیم بود و با تمام توان و قدرت خود به مصاف آنان خواهیم رفت./ج1

برچسب ها: تیم ، مصاف ، کاسپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.