حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

تیم مذاکره کننده ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات ژنو شد

نایب رئیس اول مجلس گفت: تیم مذاکره کننده ایران با اتکا به حمایت‌های قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات ژنو شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد" نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در مراسم ختم "مرحوم حبیب الله عسگراولادی" شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد برجسته شخصیت این مجاهد انقلابی گفت: مرحوم عسگراولادی با الهام از اندیشه سیاسی امام(ره) در عرصه سیاسی حضوری پررنگ داشت و در بیش از سه دهه از عمر انقلاب با اعتقاد راسخ به آموزه‌های دینی در راه خدمت به آرمان‌های امام و رهبری گام برداشت.  
 
وی ادامه داد: مرحوم عسگراولادی به وحدت صفوف اسلامی به ویژه جریان‌های سیاسی و انقلابی بسیار معتقد بود و در این مسیر دغدغه خاصی داشت.  
 
نایب رئیس اول مجلس با اشاره به مذاکرات اخیر ژنو اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران با اتکا به حمایت‌های قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات ژنو شده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای غربی در شرایط فعلی به جایگاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران و وضعت متزلزل خود اذعان دارند از این رو گروه 1+5 این مذاکرات را مهم تلقی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، تیم ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار