بهره گيري از امکانات آموزشي در راستاي ترويج تعاوني ها

معاون پشتيباني و منابع انساني اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان فارس گفت: مي توان با بهره گيري از امکانات آموزشي ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي در راستاي ترويج و توسعه تعاوني ها گام برداشت.

حسيني در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امکانات آموزشي در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي سراسر استان فارس مناسب است و مي توان با بهره گيري از اين امکانات در راستاي ترويج تعاوني ها گام هاي موثري برداشت.

وي افزود: با توجه به اهميت افزايش مشارکت اعضا و توسعه عضويت و تصميم گيري ها بايد اطلاعات مربوط به فعاليت ها و امور تعاوني به اطلاع اعضا برسد، سازوکارها و روش مناسب براي آگاهي از نظرات اعضا ايجاد شود و اعضا در برنامه ريزي هاي بلند مدت و کوتاه مدت تعاوني شرکت کنند تا اعضا نسبت به نامزدشدن در انتخابات ترغيب شوند.

معاون پشتيباني و منابع انساني اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان فارس هم چنين به تکنيک هاي جلب مشارکت اعضا در تعاوني ها اشاره و خاطرنشان کرد: افزايش مشارکت اعضا، تقويت روابط بين اعضا و مديران، نوسازي ساختار سازماني، توسعه فعاليت کارکنان و قبول مسئوليت هاي اقتصادي، اجتماعي از جمله تکنيک هاي جلب مشارکت اعضا در تعاوني ها است.

انتهای‌پیام

برچسب ها: اموزش ، ترویج ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار