اظهارات ملی پوشان قبل از بازی با تایلند

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 24 آبان مقابل تیم ملی تایلند قرار می گیرد که در پی آن ملی‌پوشان کشورمان صحبت‌هایی را عنوان کردند که می توانید آن‌ها را در زیر بخوانید.

کريم انصاري فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اميدوارم بتوانيم در تايلند نتيجه خوبي را در مقابل تيم ملي کشور کسب کنيم. به هر حال تايلند در کشور خودش بازي مي کند و اين خطرناک است ولي ما مي رويم تا بازي را به سود خود به پايان برسانيم

وي در خصوص شرايط خود در تراکتورسازي گفت: خوشبختانه روند خوبي را در تراکتور داشته ام اميدوارم که بتوانم به روند گل زني خود ادامه بدهم اما راجع به قرارداد بايد بگويم قرارداد من طوري  است 
که هر وقت بخواهم مي توانم از تراکتورسازي جدا شوم ولي هنوز تصميمي نگرفته ام.

* نکونام: بازی حساسی را مقابل تایلند داریم

جواد نکونام گفت: بازي حساسي با تايلند داريم بايد با اين تيم در کشورخودشان بازي کنيم به اين بازي به چشم يک بازي تدارکاتي نگاه مي کنيم و اميدوارم که تيم ملي فوتبال کشورمان در اين بازي موفق باشد. 

وي در خصوص حضور کي روش در تايلند افزود: اين نظر سرمربي تيم ملي کشورمان بوده است که زودتر در تايلند حاضر شود تا شرايط را بررسي کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حواشي به وجود آمده در شب قبل بازي استقلال- بوريرام در تايلند گفت: دفعه قبل که با استقلال به تايلند رفتيم باورم نمي شد که تايلندي ها چنين رفتاري را در شب قبل بازي انجام دهند ولي به هر حال آن بازي يک بازي باشگاهي بوده اين بازي يک بازي ملي و فکر مي کنم شرايط فرق بکند و تايلندي ها ديگر آن گونه حاشيه سازي نخواهند کرد.

* بیگ زاده: به درخواست سیموئز به اردوی تیم ملی آمدم

هاشم بيگ زاده گفت: فعلاً مصدومم ولي به درخواست سيموئز به اردوي تيم ملي آمدم و با سيموئز صحبت کردم. 

وي که از برخي روزنامه نگاران دلخور بود گفت: برخي از روزنامه نگاران شيطنت مي کنند و بازيکنان ايراني را با بازيکنان سطح اول اروپا مقايسه مي کنند.

* حدادی فر: بازی با تایلند یک بازی تدارکاتی برای ما محسوب می شود

قاسم حدادي فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به تايلند مي رويم تا تايلند را شکست دهيم و من فکر مي کنم اين بازي يک بازي تدارکاتي هم براي ما محسوب بشود اميدوارم که بتوانيم تيم ملي تايلند را شکست بدهيم. 
وي در خصوص شرايط خود در ذوب آهن گفت:  من تا آخر فصل با تيم ذوب آهن قرارداد دارم و در ذوب آهن ماندني هستم و تا آخر فصل به هيچ تيم ديگري هم نخواهم رفت.

* حقیقی: با آمادگی کامل در تیم ملی حضور دارم

رضا حقيقي گفت: به شرايط ايده آل برگشته ام و متأسفانه افرادي قصد حاشيه سازي براي من داشتند ولي خدا را شکر مي کنم که آماده ام و به  تيم ملي فوتبال کشورم دعوت شده ام. 

وي در خصوص حضورش در يکي از هيأت هاي مذهبي گفت: من شب سوم ماه محرم در قم و در مجلس مداحي جواد مقدم حاضر شدم من دوستدار اهل بيت و عاشق امام حسين (ع) هستم و از امام حسين (ع) مدد مي گيرم. 

*صادقی: مردم بوریرام علاوه بر مارمولک، خفاش هم می خورند

امیرحسین صادقی گفت: بازي سختي در تايلند با تيم ملي اين کشور داريم اميدوارم که بتوانيم اين تيم را شکست دهيم.

وی اظهار داشت: من سه بار به تايلند رفتم و دفعه آخر با استقلال به اين کشور سفر کردم در شب بازي با بوريرام حواشي براي تيم مان ايجاد کردند ولي آنجا بوريرام بود ولي اين بازي ما در بانکوک است. 

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: بوريرام يک روستا شبيه به شمال ايران در تايلند است و مردم آنجا علاوه بر مارمولک خفاش هم مي خورند.

انتهای پیام/مح





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار