بررسی قابلیت های تبلت LG G Pad 8.3 + تصاویر

ال جی اولین تبلت خود را با نام G Pad به بازار روانه می کند.در ادامه می توانید ویژگی های این تبلت 8 اینچی را مرور کنید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،در ادامه می توانید بررسی اولین تبلت 8 اینچی ال جی را مطالعه نمایید.

نقاط قوت : بهره مندی از یک نمایشگر فول اچ دی و پردازشگر چهار هسته ای به همراه حافظه قابل ارتقا.

نقاط ضعف : قیمت بالای 350 دلاری

طراحی :



تبلت جی پد دارای ابعاد 8.54 اینچ برای طول،4.98 برای عرض و 0.33 اینچ برای ضخامت می باشد.این اندازه برای یک تبلت 8 اینچی بسیار مناسب می باشد.وزن این تبلت نیز 0.74 پوند اعلام شده است.وزن پایین نیز از دیگر ویژگی های تبلت ال جی می باشد.

ویژگی های نرم افزاری :



رابط کاربری اپتیموس 3.0 روی تبلت جی پد نصب شده است.همچنین این تبلت با سیستم عامل اندروید  4.2.2 کار می کند.اما قابلیت جالب QPair برای اتصال سریع تلفن همراه هوشمند از طریق بلتوث به تبلت نیز روی جی پد نصب شده است.با این قابلیت تلفن همراه و تبلت شما به یکدیگر پیوند خورده و به راحتی می توانند تبادل اطلاعات کنند.البته ال جی برنامه ای برای ارتقا سیستم عامل این تبلت در نظر گرفته است.


نمایشگر :



تبلت جی پد دارای یک نمایشگر 8.3 اینچی است.این نمایشگر دارای رزولوشن 1920 در 1200 می باشد که تراکم پیکسل آن در هر اینچ 273 است.نمایشگر جی پد از نوع AMOLED بوده که قابلیت لمس همزمان را دارد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

دوربین :
دوربین به کار رفته در جی پد کمی ضعیف عمل می کند.دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی است و قابلیت تشخیص چهره و لرزشگیر دست را دارد.همچنین این دوربین توانایی ضبط فیلم های اچ دی را دارد.
اما دوربین ثانویه تبلت جی پد 1.3 مگاپیکسلی می باشد.

سخت افزار :

در قلب تبلت جی پد پردازشگر چهار هسته ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز قرار دارد.این تبلت همچنین دارای رم دو گیگابایتی است و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت ظرفیت دارد.باتری به کار رفته در جی پد نیز 4600 میلی آمپری می باشد.وجود حسگر شتاب سنج از دیگر سخت افزارهای این تبلت است.در مجموع سخت افزارهای به کار گرفته شده در این تبلت قابل قبول هستند.

ارتباطات :

متاسفانه جی پد قابلیت پشتیبانی از سیمکارت را ندارد.این تبلت از بلوتوث نسخه 4 پشتیبانی می کند و می تواند به شبکه های اینترنت Wi-Fi وصل شود.یک درگاه میکرو USB نسخه 2 نیز روی جی پد قرار گرفته است.

جمع بندی و قیمت :

قیمت در نظر گرفته شده برای جی پد 350 دلار است.این قیمت با توجه به عدم پشتیبانی سیمکارت کمی بالا به نظر می رسد.ضعف دوربین نیز از دیگر نقاط ضعف این تبلت است.البته نمی توان از سخت افزار های مورد استفاده در این تبلت چشم پوشی کرد.


 

گزارش از علیرضا شیرزاد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
* نمایشگر جی پد از نوع AMOLED بوده*
کجاش آمولد بوده.! صفحه نمایشش از نوع ips هست.
آخرین اخبار