یوسف آبادی: تیم مس در لیگ ماندنی است

سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: تیم مس کرمان افتخار جنوب شرق کشور است و شک نکنید در لیگ می ماند.

یوسف آبادی در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان جدید به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به بحرانی که تیم فوتبال مس کرمان قرار گرفته و جلسه ای که به هدف خروج از بحران برگزار شد، مقرر شده چند بازیکن برای تقویت تیم در نیم فصل دوم به خدمت گرفته شوند تا شرایط مس در جدول بهتر شود.

سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: در این راستا شخص مدیرعامل عملاً برای این منظور به تهران رفته تا اولین خرید را که "میلاد غریبی" از باشگاه پرسپولیس است را به خدمت گیرد و با مسئولین باشگاه مذاکره کند.

وی به برهانی اشاره و تصریح کرد: نامه ای نیز به استقلال برای جذب برهانی ارسال شده تا وی نیز نیم فصل دوم در مس بازی کند. البته چند بازیکن دیگر در نظر داریم که به زودی برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

یوسف آبادی اهداف کلی مس را خروج از بحران برشمرد و اظهار داشت: ابتدا خروج از بحران را سرلوحه اهداف خود قرار داده‌ایم و هدف بعدی ارتقای جایگاه جدولی و در نهایت بقا در لیگ هدف نهایی ماست که برای دست یابی به این نکته از همین حالا اقدام کرده ایم.

یوسف آبادی در پاسخ به سؤال آیا تیم در لیگ می ماند؟!  تصریح کرد: قطعاً قول بقاء‌ در لیگ برتر را به شما می دهیم چون این تیم دلخوشی مردم کرمان و افتخار جنوب شرقی کشورمان است و تمامی امید مردم این استان فقط تیم مس است و شک نکنید در لیگ خواهد ماند.

سرپرست باشگاه مس کرمان ابراز امیدواری کرد و گفت: مردم کرمان نگران نباشند مطمئناً تیم نیم فصل دوم تقویت خواهد شد و با قدرت مقابل حریفان ظاهر می شویم.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار