فروتن:

اردویمان را در تهران برپا می‌کنیم/حدادی‌فر سرقفلی باشگاه ذوب‌آهن است

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمرینات تیم به مدت چهار روز تعطیل است و بعد از آن بازیکنان تمرینات خود را زیرنظر بوناچیچ برای آمادگی در بازی‌های نیم فصل دوم آغاز می کنند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که اردویی در تهران از روز جمعه آغاز کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره معاوضه بازیکن با تیم پرسپولیس بیان داشت: آذری، مدیرعامل تیم توافقات اولیه‌ای با مدیرعامل پرسپولیس داشته اما توافقات نهایی هنوز صورت نگرفته است.

وی درباره وضعیت قاسم حدادی‌فر اظهار داشت: به طور حتم حدادی‌فر تا پایان فصل در تیم ذوب‌آهن می‌ماند و این بازیکن از تیم جدا نمی‌شود. حدادی فر سرقفلی باشگاه ذوب‌آهن است و به تیم دیگری نمی‌رود.

فروتن تصریح کرد: حدادی‌فر فرزند یکی از کارکنان کارخانه ذوب‌آهن است و از کودکی در این تیم بوده و با تمام وجود برای تیم ذوب‌آهن بازی می کند.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم فصل اول گفت: با این پتانسیل و نیروهایی که در خدمت داریم اگر در لیگ بدشانسی نمی‌آوردیم، هم اکنون در میانه جدول حضور داشتیم. به هر حال عملکرد تیم تا حدودی رضایت بخش است.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن درباره مطرح شدن استعفای بوناچیچ عنوان کرد: به هرحال بوناچیچ حرفه ای عمل کرد و با استعفایش شوک مثبتی به تیم داد و نتیجه آن برتری مقابل نفت تهران در جام حذفی بود.

فروتن درباره شایعه کم کاری بازیکنان برای اخراج بوناچیچ بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. بازیکنان ما هیچ وقت کم کاری نمی کنند و با تمام وجودشان برای تیم بازی می کنند، تیم ما نسبت به بقیه تیم‌ها دوران بدنسازی خود را دیر آغاز کرد و گرفتگی در ساق‌های بازیکنان باعث شد که نتایج خوبی در نیم فصل نگیریم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: براساس برنامه قرار است 2 بازی تدارکاتی در اردوی تهران برگزار کنیم بازی با تیم ملی زیر 23 سال و همچنین دیدار با یکی از تیم های لیگ برتری جزو برنامه‌های ما در تهران است.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال تعطیلات نیم فصل به نفع تیم ما شد و در این مدت ما می توانیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار