اصفهان/

عاشورا نتیجه فراموشی غدیر در صدر اسلام است

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانه های کاشان، گفت: عاشورا نتیجه فراموشی غدیر در صدر اسلام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارا ن اصفهان، محمد رضوان‌نژاد در گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانه های کاشان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب مظلومی است که اگر در ابتدای اسلام پس از ارتحال پیامبر اکرم(ص) مردم به این دو فریضه عمل می‌کردند شهادت حضرت زهرا(ع) و واقعه تلخ 28 صفر و در نهایت عاشورا اتفاق نمی افتاد.

به گفته وی، امر به معروف و نهی از منکر فلسفه و ابزار قیام امام حسین (ع) در راستای اصلاح امت جدش رسول الله است .

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانه های کاشان،بصیرت در جامعه در شناخت حق و باطل را تاکید کرد و گفت: بیت الغزل سخن مقام معظم رهبری مبنی بر نامشروع و حرام زاده دانستن رژیم صهیونیستی همان تبری و دشمن‌شناسی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانه های کاشان برای هشتمین سال متوالی گفت:برگزاری این گردهمایی خود اجرای یک معروف در راستای تجدید بیعت با آرمانهای شهدا گرانقدر ایران اسلامی است.

رضوان‌نژاد  با تشریح عملکرد و ارائه گزارش از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانه های کاشان گفت: ساماندهی اعضا، تقویت انگیزه اعضای شوراها در احیای این فریضه ، تقویت راهکارهای آموزشی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و زدودن مظلومیت از چهره این فریضه از جمله اهداف این گردهمایی است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.