رییس مراکز رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد

پذیرش مراکز رشد از واحدهای فناور "دانشگاه جامع"

مرکز رشد خوشه فناوری‌های لوازم خانگی و صنایع وابسته (مرکز آموزش علمی‌کاربردی گروه صنعتی انتخاب) ازهسته‌ها و واحدهای فناور پذیرش بعمل می آورد.

موسی‌زاده، مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری و رئیس شبکه مراکز رشد خوشه‌های فناوری دانشگاه  جامع  علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرکز رشد خوشه فناوری‌های لوازم خانگی و صنایع وابسته که در سال جاری موفق به اخذ مجوز فعالیت از "وزارت علوم"، تحقیقات و فناوری گردید، در نظر دارد از ميان شركت‌هاي "دانش‌بنيان"، مدرسان و اساتید دانشگاه، دانشجویان، مخترعیــن، کارآفرینــان، هسته‌های فناور، شرکت‌های خصوصی و واحد‌های تحقیق و توسعه(D&R) وابسته به صنـایع که دارای ایده‌های مبتنی بر کارآفرینی و فناوری می‌باشند پذیرش بعمل آورد. 

وی گفت:این فراخوان در راستای جذب و پذيرش واحدهاي فناور با هدف ارائه خدمات حمایتی به افراد حقیقی و حقوقی جهت ارتقاء سطح دانش و تکنولوژی‌های حوزه لوازم خانگی و صنایع وابسته می باشد. علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ( http://www.uast.ac.ir/pajohesh/SitePages/default.aspx) مراجعه نمایند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار