مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "مسئولين دولت فرانسه در چند سال اخير دشمنی‌های آشكاری با ملت ايران كرده‌اند" + فیلم ، موشک 2000 کیلومتری ایران کابوس همیشگی دشمنان است/دشمنان، زبان تعامل سرشان نمی‌شود ، توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار شهید تهرانی مقدم است و....

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


"مسئولين دولت فرانسه در چند سال اخير دشمنی‌های آشكاری با ملت ايران كرده‌اند" + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/21/1737261_799.jpg

کارشکنی‌ها و سنگ اندازی‌های هیئت فرانسوی در جریان مذاکرات ژنو، اگرچه از دید مفسران و ناظران بین المللی و داخلی امری بعید به نظر می‌رسید، اما رهبر بصیر انقلاب پيشتر در سخنانی که در نخستین روز سال 92 در حرم رضوی ایراد کردند، به دشمنی‌های چند سال اخیر فرانسوی‌ها علیه ملت ایران نیز اشاره کردند.

شیطنت فرانسه در ژنو انتقام‌جویی از ایران بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فرانسه در مذاکرات ژنو به نوعی انتقام‌جویی کرد زیرا شکست بزرگی که در خاورمیانه و سوریه متحمل شد را متاثر از تلاش‌های دیپلماتیک ایران در حوزه خاورمیانه می‌داند و به این دلیل شیطنت خود در مذاکرات ژنو را انجام داد.

موشک 2000 کیلومتری ایران کابوس همیشگی دشمنان است/دشمنان، زبان تعامل سرشان نمی‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موشک 2000 کیلومتری ایران کابوس همیشگی دشمنان است، گفت: دشمنان ما دشمنانی نیستند که زبان تعامل سرشان شود و به معنای دقیق کلمه وحشی‌ هستند.

لایحه اساسنامه سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی(ساتبا) تقدیم مجلس شد

لایحه اساسنامه سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی(ساتبا) از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار تهرانی مقدم برگزار شد

 مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهدای غدیر و سردار شهید تهرانی مقدم با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده هوافضای سپاه برگزار شد.

غرب چرا به اجماع نرسید؟ / وزیری که در سه روز بیش از 16 ملاقات داشت

 دور دوم مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 در دولت یازدهم در شرایطی بامداد یکشنبه در ژنو پایان یافت، که طرفین پس از چندین دیدار و نشست فشرده و چندجانبه، رسیدن به توافق را به دور بعدی مذاکرات موکول کردند.

توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار شهید تهرانی مقدم است

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار شهید بزرگوار "تهرانی مقدم" است و همه کسانی که با وی همراه و همکار بودند مسیرش را ادامه می‌دهند.

پیام تسلیت دکتر روحانی به رییس جمهوری فیلیپین
 دکتر حسن روحانی رییس جمهور در پیامی به رییس جمهوری فیلیپین، کشته و زخمی شدن جمعی از مردم این کشور در طوفان اخیر را به وی تسلیت گفت.

آشنایی با حدود فعالیت دادگاه‌ها

 بر اساس اصل 61 قانون اساسی، اعمال قوه‌قضاییه به وسیله دادگاه‌های دادگستری است که باید طبق موازین اسلامی تشکیل شود و به حل و فصل دعاوی، حفظ حقوق عمومی، گسترش و اجرای عدالت و اقامه حدود الهی بپردازد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار